Siemka. Problem pojawił się wczoraj po włączeniu się poczty następuje komunikat :
brak odpowiedzi.
Zarzucam logi :
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Jaki klient pocztowy ? Mam się domyśleć.
Możesz przywrócić system też z tego dnia w którym było wszystko ok.
Źle odinstalowany Geswall, widoczna nieaktywna usługa która wywołuje błąd
(outlook) --->> temat
Spróbuje bo na pewno jest kopia zapasowa - była robiona po zainstalowaniu Windowsa - chyba musiałbym instalować od nowa programy jak się nie myle. Możliwe że to wina nieaktywnej usługi Geswall - jak ją usunąć ? Ta usługa to gswserv ?
Najpierw jeszcze skrypt.
Do notatnika wklej i zapisz jako
fixlist.txt
Kod:
CloseProcesses:
HKLM\...\Winlogon: [Userinit]
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
CHR HKU\S-1-5-21-586696580-3588787130-4074212223-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [gebpdbfmpedcnopofelmhndhincfkhki] - hxxps://chrome.google.com/webstore/detail/gebpdbfmpedcnopofelmhndhincfkhki
CHR HKU\S-1-5-21-586696580-3588787130-4074212223-1000\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [lmjegmlicamnimmfhcmpkclmigmmcbeh] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
S2 gswserv; Brak ImagePath
C:\ProgramData\TEMP
C:\c8c60fc0b56550967a
C:\ab1db0686894f5adcbc19834
C:\Windows\geswall
DP45977C.lfl
C:\Users\Tibu_11\AppData\Roaming\Panda Security
C:\ProgramData\Panda Security
Task: {0B4C3511-CB9F-4418-AD26-C4D2AF4F4004} - System32\Tasks\Games\UpdateCheck_S-1-5-21-586696580-3588787130-4074212223-1000
Task: {DFEF6CEF-1858-4A0B-9F1E-A100E3916B5D} - System32\Tasks\AMD Updater => D:\CIM\\Bin\InstallManagerApp.exe
Task: {EA9B3FFC-2C8D-4A1C-9204-51348F743852} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [2016-06-25] (Adobe Systems Incorporated)
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:07BF512B [146]
EmptyTemp:
Zapisany skrypt umieść obok ściągniętego programu
FRST
Następnie w programie kliknij
Napraw. Po wykonaniu pokaż raport z tego działania.
Po tym uruchom cmd jako administrator i wpisz sfc /scannow restart
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Po tym uruchom cmd jako administrator i wpisz sfc /scannow restart - zero błędów
a więc nadal to samo ?
Odinstaluj pakiet Microsoft Office Enterprise 2007 i zainstaluj jeszcze raz, rozumiem że jest to oryginał
A sprawdziłem i tak jak zawsze normalnie się uruchamia ale jak chce przeczytać 1 wiadomość to brak odpowiedzi (przez 5-10 sekund), gdy przechodzę do 2-ej tak samo ...
patrz wyżej
5-10 sekund a po tym co następuje ?
na 5-10 sekund się wiesza czyli brak odpowiedzi
po tym czasie działa normlnie tak ?
tak jak się zostaje w tej wiadomości gdy przechodzę do innej to tak samo się zamraża czyli brak odpowiedzi
Cóż, czyli tak jak napisałem odinstaluj i zainstaluj jeszcze raz, lub zainstaluj nowszą wersję.