SafeGroup

Pełna wersja: Malwarebytes-pytanie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Wszystkich,to mój pierwszy post na tutejszym forum.Mam następujący problem,wczoraj na próbe zainstalowałem u siebie program malwarebytes wersja premium,zrobiłem skanowanie i powiem tak,szczęka mi opadła.Wykrył mi przeszło 1000 zagrożeń,teraz nie wiem co dalej z tym zrobić,mam usuwać wszystko jak leci,jestem zielony w temacie informatyki,nie wiem co należy usunąć a co mam zostawić.Dodaje link z tym co wypluł program,może znajdzie się na tutejszym forum osoba co w wolnym czasie zapozna się z tym,troche tego jest.Pozdrawiam.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Tibu 11

Witam, zrób kopie zapasową i usuń te zagrożenia
Ok.usune to co wypluł malwarebytes i zobaczymy czy system nie zgłupieje.O dziwo system jak do tej pory chodzi normalnie,nic nie zamula mimo takiej ilości syfu.Co ciekawe byte fence tego nie wykrył choć działa w tle od chwili startu systemu.Pozdro.
MBAM potrafi wprawiać w osłupienie...zrób logi wymagane w dziale Pomoc po zainfekowaniu" i załóż tam wątek.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Mnie od lat MBAM nic nie wykrył (a wcześniej zdarzały się
chyba głównie FP), chociaż robię szybki skan parę razy w miesiącu.
Aż się zastanawiam, czy on w ogóle działa, i czy nie wyłączyć
rezydenta - zawsze jakaś ulga dla CPU i zwłaszcza RAMu.

Wątkotwórca też powinien uważać, czy to nie FP, np. zrobić
skany wskazanych obiektów na VT, aktualnym EEK, itp.
Dziękuje wszystkim za rady,niestety te skróty FP,VT czy EEK nic mi nie mówią a wujek google wyświetla jakieś pierdoły.Jutro w dziale"pomoc po zainfekowaniu"wrzuce logi z FRST-a.Pozdro.
(06.11.2016, 15:26)jacek20a napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]