SafeGroup

Pełna wersja: Jaki bezpłatny antywirus wybrać
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich forumowiczów. Testowałem kilka AW lecz ostatnio coś złapałem (o tym napiszę w odpowiednim dziale) dlatego mam prośbę o pomoc w wyborze bezpłatnego AW, od razu dodam że na tą chwilę nie mogę sobie pozwolić na płatną wersję. Laptopa używam tylko i wyłącznie do przeglądania internetu, filmów itp. W gry nie gram. Jesli chodzi o oczekiwania od AW to sam nie wiem, jestem laikiem w temacie komputerów, może firewall i skuteczność. Dodam że obecnie korzystam z COMODO Internet Security Premium 10

Win. 8.1 x64
procesor 2x2,20
4GB ram
Powinniśmy najpierw poznać co złapałeś i jaką drogą. To da większy podgląd na sytuację.
To dopiero wieczorem jak wrócę do domu.

A mam takie szybkie pytanko odbiegające od tematu ale nie chcę śmiecić niepotrzebmnymi wątkami. Czy MalwareBytes może się gryźć z Comodo i ADW Cleaner?
polecam ci AV od ZEMANY:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


jest to licencja (nie wiem czy jeszcze działa promocja - klucz jest podany na stronie) sprawdź i po testuj jest mega lekko i bardzo dobra ochrona na 180dni za freeSmile

spróbuj też tego klucza License Key: 9489-8167-2538-4874 jest na rok ale chyba już nie da się na nim aktywować. Sprawdź i odpisz czy się udało Smile

Często Zemana rozdaje licencje za free tak zwane "wieczne" za uczestnictwo w beta testach więc jak Ci podejdzie to w międzyczasie dostaniesz od nich klucz na wieki wieków Smile jak się postarasz....

Tibu 11

Mogę Ci polecić Crystal Security jest nie widoczny dla zasobów komputera czyli go nie spowalnia.

Sam Crystal Security i Zemana to nie av mimo że działają w real time - to są skanery
Jestem po analizie logów FRST Komputer jest wolny od infekcji. Teraz wracając do tematu czy dodatki wskazane w wątku mogą się gryźć z cis?
(30.03.2017, 19:42)Tibu 11 napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]