Witam.Ostatnio można powiedzieć z zaskoczenia pojawił się BSOD.
Wrzucam fotkę,może ktoś ogarnia to i pomoże czy to nie jest coś poważnego.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Zrób screeny
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
, odpisz te kody błędów i wpisz je w google.
Masz CISA na kompie ? Jeżeli tak to on mógł robić BSOD ale nowsza wersja (aktualizacja) naprawiła ten błąd.
Sprawdź czy masz zainstalowaną łatkę Windows Update o numerze KB4058043. Jeśli tak, odinstaluj ją i ponownie uruchom komputer. Ona może powodować tego typu problemy.
Sugerowałbym sprawdzić kości RAM MemTestem i odczytać raport S.M.A.R.T. dla dysku twardego.
Może być kwestia pamięci, dysku twardego, karty graficznej lub wadliwych łatek. Może autor niech nadmieni jaki ma sprzęt / generację procesora / system operacyjny. Microsoft wypuścił ostatnio kilka łatek, których powinni unikać użytkownicy procesorów Sandy i Ivy na Win7. Intel też zresztą się nie popisał wypuszczając słabe updaty na Meltdown i Spectre.
BSOD może wynikać ze wszystkiego tak na prawde bez logu / audytu można wszystko wróżyć
SMART dysku
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
System to Windows 7 64 bit,procesor i5 6200U,laptop Thinkpad e560
Jak sprawdzić czy dana łatka jest zainstalowana w systemie? Próbowałem przez Sterowania-Windows Update ale nic nie znalazło.
Memtesta zrobię i wyślę wyniki.
Wejdz w windows update i po lewej masz wyświetl historię aktualizacji
Nie ma zainstalowanej łatki KB4058043
(26.02.2018, 18:19)UnitedHardcore91 napisał(a): [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Nie ma zainstalowanej łatki KB4058043
A KB4056894 ?
Ściągnij sobie programik do analizowania blue screenów - WhoCrashed. Później tylko klik na "Analyze". Odnajduje automatycznie ostatni plik w C:\Winsows\Minidump. Wyświetli Ci się analiza, a dole będzie konkluzja wskazująca na prawdopodobną przyczynę.
(27.02.2018, 09:12)wredniak napisał(a): [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
(26.02.2018, 18:19)UnitedHardcore91 napisał(a): [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Nie ma zainstalowanej łatki KB4058043
A KB4056894 ?
takze nie