17.01.2020, 19:57
Cześć!
Z góry przepraszam jeśli wrzucam temat w złym dziale.
Problem polega na tym że mam problem z połączeniem laptopa Lenovo 510-5isk z Telewizorem Samsung UE55RU7472 SMART TV. Laptop jak i TV połączone są przez sieć WIFI(tą samą), połączenie działa na telewizorze (netflix/youtube bez problemu(tv zaktualizowany)). Co do laptopa to zaktualizowałem wszystko co było możliwe (karty sieciowe,system itd.), system win 10. Jednak przy próbie połączenia się z tv wyskakuje na telewizorze komunikat " Prośba o połączenie z XXX nie powiodła się. Spróbuj podłączyć ponownie za pomocą urządzenia mobilnego." Oczywiście próba połączenia była zaakceptowana. Pisałem z pomocą do Samsung'a ale uważają że to nie jest problem telewizora.
Połączenie przez kabel HDMI działa jednak jest dla mnie utrudnieniem w 21 wieku
Korzystam z usług Vectry. Może to jakieś ustawienia sieciowe są problemem ?
Modem : Technicolor , model : CGA2121 .
Nie wiem jak sprawdzić czy mój laptop obsługuje technologię Miracast . Wydawało mi się że jak mam w centrum powiadomień aktywną opcje połączenia oraz wyświetlania i wykrywa mi sprzęt to jest adekwatne.
Dodam że gdy klikam połącz i wybiore swój TV to mam taki mały przeskok ekranu, prawie nie zauważalny
Z góry przepraszam jeśli wrzucam temat w złym dziale.
Problem polega na tym że mam problem z połączeniem laptopa Lenovo 510-5isk z Telewizorem Samsung UE55RU7472 SMART TV. Laptop jak i TV połączone są przez sieć WIFI(tą samą), połączenie działa na telewizorze (netflix/youtube bez problemu(tv zaktualizowany)). Co do laptopa to zaktualizowałem wszystko co było możliwe (karty sieciowe,system itd.), system win 10. Jednak przy próbie połączenia się z tv wyskakuje na telewizorze komunikat " Prośba o połączenie z XXX nie powiodła się. Spróbuj podłączyć ponownie za pomocą urządzenia mobilnego." Oczywiście próba połączenia była zaakceptowana. Pisałem z pomocą do Samsung'a ale uważają że to nie jest problem telewizora.
Połączenie przez kabel HDMI działa jednak jest dla mnie utrudnieniem w 21 wieku
Korzystam z usług Vectry. Może to jakieś ustawienia sieciowe są problemem ?
Modem : Technicolor , model : CGA2121 .
Nie wiem jak sprawdzić czy mój laptop obsługuje technologię Miracast . Wydawało mi się że jak mam w centrum powiadomień aktywną opcje połączenia oraz wyświetlania i wykrywa mi sprzęt to jest adekwatne.
Dodam że gdy klikam połącz i wybiore swój TV to mam taki mały przeskok ekranu, prawie nie zauważalny