SafeGroup

Pełna wersja: Klient nie ma wymaganych uprawnień
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Proszę o sprawdzenie logów z FRST
Pliku FRST.tx nie mogę dołączyć ; "Plik załącznika "FRST.txt" jest za duży. Maksymalny rozmiar pliku to 200 kilobajtów."
Spróbuj skompresować plik np funkcją "wyślij do folder skompresowany zip".
Ech tamten temat potem wywalę, chociaż częściowo każdy miał trochę racji Smile

Skoro najpierw nieaktywne konto administatratora które było potem komendą aktywowane nic to nie dało, to z błędów wynika że winowajcą jest SecureAPlus którego należy odinstalować.

Odinstaluj i napisz jaki jest rezultat.

Poza tym czemu nie używasz Shadow Defender którego masz zainstalowanego ?

Na wstępie ; należy Ci się szacunek i ode mnie skrzyneczkę "perły chmielowej".=Smile))
Odinstalowałem tą SecureAPlus - aplikacja ta "siedziała" w moim PC-cie od dłuższego czasu..ot tak jakoś wszystko "z rozpędu"..
Po odinstalowaniu - wszystko powróciło do normy /postawiłem Audials TVRecorder..postawiłemTextEdit Plus /..wygląda na to,że niby jest wsjo OK.
Serdeczne podziękowania Tobie..za wskazania i rady.
Co do Shadow Defender - niby jest - ot tak dla bezpieczeństwa.
Jeszcze raz : DZIĘKUJĘ
Temat chyba - zamkniemy..
Tachion za pomoc się szykuj na % Grin
 Nie które programy zabezpieczające czasami zachowują się gorzej niż zagrożenie
%%...bardzo chętnie - ale myślę,że dzieli nas zbyt duża odległość =))))/ północne lubelskie..
Dzięki ..dzięki ...dzięki ..!!

PS. A SecureAPlus - niby siedział w systemie od dłuższego czasu - ale nie pamiętam,aby wykrył jakiekolwiek zagrożenie / to tak na marginesie..