SafeGroup

Pełna wersja: SpyShelter Free / Premium
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nie testowałem najnowszej wersji SSFW, ale w poprzednich też nie znalazłem opcji tworzenia indywidualnych reguł, co zgłaszałem już mailowo...pewnie niedługo też do nich napiszę, jak zainstaluję nowe wydanie.
Napisz do nich też...lepiej chyba będzie, jak dostaną kilka zgłoszeń od różnych użytkowników.
Już napisałem , jak odpowiedzą to dam znać.
Czy jeśli będę korzystał z SS Premium na jednym PC, to będę mógł go potem przenieść na inny komputer (działałby na jednym), czy przypisuje się do sprzętu?
Flash999 napisał(a):Czy jeśli będę korzystał z SS Premium na jednym PC, to będę mógł go potem przenieść na inny komputer (działałby na jednym), czy przypisuje się do sprzętu?

Będziesz mógł przenieśc na inny komputer.
mija 4 dzień od wysłania ticketu z zapytaniemi jak zwykle supportzbiera się z prędkością światła ; ] ... zzz

edit: dzwonił ktoś kiedyś do niech na telefon ?
ReviewsAntivirus napisał(a):
Flash999 napisał(a):Czy jeśli będę korzystał z SS Premium na jednym PC, to będę mógł go potem przenieść na inny komputer (działałby na jednym), czy przypisuje się do sprzętu?

Będziesz mógł przenieśc na inny komputer.

Dzięki Smile.
bardok206 napisał(a):mija 4 dzień od wysłania ticketu z zapytaniemi jak zwykle supportzbiera się z prędkością światła ; ] ... zzz

edit: dzwonił ktoś kiedyś do niech na telefon ?


To raczej dziwne - lecz jeśli nie jesteś klientem to nie muszą odpowiadać szybko - jest przy porównaniu wersji to uwzględnione Tongue
a jest jakiś inny sposób kontaktowania oprócz maila na który jest licencja? Ale i tak nie zmienia to faktu że program zacny itp a support leży... zawsze się zastanawiałem czemu nie mają swojego forum. Teraz już wiem.
Mi tam akurat zawsze odpisywali tego samego dnia, czasem pisałem do nich po 21 a odpowiedź miałem po 23 jeszcze tego samego dnia oczywiście Tongue
Support to oni mają jeden z lepszych no ale i najlepszym zdarzyć się może potknięcie Tongue
[quote="Eru"] Mi tam akurat zawsze odpisywali tego samego dnia, czasem pisałem do nich po 21 a odpowiedź miałem po 23 jeszcze tego samego dnia oczywiście Tongue
Support to oni mają jeden z lepszych no ale i najlepszym zdarzyć się może potknięcie Tongue czy używałeś formularza?

ps: ale i tak twierdze że powinni zmienić i powalczyć o nowych klientów anie lać zimnym "moczem", inne większe i mniejsze firmy się starają i jakoś dają rade. A na dodatek obsługują swoje serwisy + forum.
Raz chyba pisałem przez formularz tylko a tak to bezpośrednio co nie zmienia faktu, że nie mieli mojego maila w bazie klientów i tak szybko odpisywali Smile

Może napisz jeszcze raz.

Konto usunięte

W changelogu tej najnowszej wersji nie wspomniano o jednym - program włącza się teraz nieprzyzwoicie szybko .
Nie ma już sytuacji że przy starcie wszystko załadowane a na koniec pojawia się dopiero SpyShelter.
Podobnie jest teraz z SS FW...faktycznie jakoś umknęło, że rzeczywiście uruchamia się widocznie szybciej.
U mnie również od aktualizacji SS uruchamia się tak jak powinien, czyli błyskawicznie Smile
Dobrze ,że to wreszcie poprawiono.
Czekajcie, czekajcie... O jakiej aktualizacji mówimy? U mnie SS uruchamia się jako ostatni - po Online Armor, Gmail Notifierze Pro.
mowa o 6.1 rc
bardok206 napisał(a):mowa o 6.1 rc

Dziękuję za odpowiedź, już myślałem że coś przegapiłem, ale sprawdziłem ostatnią stabilną, która zgadza się z moją zainstalowaną. RC wyjaśnia moje zaniepokojenie.
Ostatnio się załatwiłem ładnie po małej dawce alkoholu - już wiem iż to był zły pomysł, ale zasiadłem przed kompem.
Skasowałem sobie listę dozwolonych aplikacji i system zgłupiał dosłownie, a SS nie lepiej. Mam popsute część ikon na pulpicie, nie wyłapuje mi aplikacji Windowsa aby pozwolić na standardowe akcje. Wersja 6.1 i chyba skończy się na skasowaniu SS Premium i instalacji od nowa, bo nie mogę zapanować nad tym bałaganemLol
Więc pamiętajcie Panowie i Panie nie używać kompa pod wpływemBeer - po przekroczeniu pewnej granicy tego płynu.
...a czemu nie zapisałeś ustawień?Cool
ichito napisał(a):...a czemu nie zapisałeś ustawień?Cool

Trza przyznać iż dopiero na drugi dzień zobaczyłem, że jest taka opcjaWallJeszcze nawet nie wchodziłem tam by coś naprawić, jakoś nie chce mi się na Win7 przełączać.