13.11.2011, 11:36
Witam,
Pewna grupa użytkowników systemu operacyjnego Windows 7 spotkała się z problemem występowania żółtego wykrzyknika na statusie sieci, co uniemożliwiało nawiązanie połączenia z internetem. Problem pojawiał się raz na jakiś czas i był bardzo uciążliwy. Występuję tylko i wyłącznie na systemie Seven. W internecie nie znalazłem rozwiązania a szukałem ponad miesiąc, dowiedziałem się również iż nie tylko ja mam ten problem. Przyczyną nie jest modem/router, karta sieciowa, sterownik jak i sam dostawca internetu, problem tkwi w : zaporze systemu Windows .
Przedstawiam rozwiązanie problemu:
Należy zresetować ustawienia zapory. W moim przypadku zapora była wyłączona, nie testowałem rozwiązania na włączonej, tak więc nie napiszę czy sposób działa.
Odłącz komputer od sieci, wejdź w Panel Sterowania -> Zapora systemu Windows-> Włącz lub wyłącz Zaporę systemu Windowsi tam zaznacz obydwie opcje Wyłącz Zaporę systemu Windows (niezalecane) .
Pozamykaj okna, zrestartuj komputer, i w taki sam sposób uruchom zaporę z powrotem. Ponownie uruchom komputer i włącz modem/router.
Teraz powinno wszystko działać.
Pewna grupa użytkowników systemu operacyjnego Windows 7 spotkała się z problemem występowania żółtego wykrzyknika na statusie sieci, co uniemożliwiało nawiązanie połączenia z internetem. Problem pojawiał się raz na jakiś czas i był bardzo uciążliwy. Występuję tylko i wyłącznie na systemie Seven. W internecie nie znalazłem rozwiązania a szukałem ponad miesiąc, dowiedziałem się również iż nie tylko ja mam ten problem. Przyczyną nie jest modem/router, karta sieciowa, sterownik jak i sam dostawca internetu, problem tkwi w : zaporze systemu Windows .
Przedstawiam rozwiązanie problemu:
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Należy zresetować ustawienia zapory. W moim przypadku zapora była wyłączona, nie testowałem rozwiązania na włączonej, tak więc nie napiszę czy sposób działa.
Odłącz komputer od sieci, wejdź w Panel Sterowania -> Zapora systemu Windows-> Włącz lub wyłącz Zaporę systemu Windowsi tam zaznacz obydwie opcje Wyłącz Zaporę systemu Windows (niezalecane) .
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Pozamykaj okna, zrestartuj komputer, i w taki sam sposób uruchom zaporę z powrotem. Ponownie uruchom komputer i włącz modem/router.
Teraz powinno wszystko działać.