SafeGroup

Pełna wersja: Kaspersky Anti-Virus 2011 za darmo na 6 miesięcy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kaspersky Antivirus 2011 normally costs $39.95 per single license. As part of promotional offer, AirAsiaMegastore.com is giving away a 6 month license of Kaspersky Antivirus 2011 free of charge. To grab and download free Kaspersky Antivirus 2011, follow these steps:

- Visit the promo URL:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

- Fill in the form by enter the name, email address, and mobile number, and then click the “Redeem” button.

Note: Activation Code will be delivered to the valid email inbox within 24 hours.

- Download Kaspersky Antivirus 2011 setup installer by click the “Download” button.
- Install Kaspersky Antivirus 2011, select “Active Commercial Version” option in the Kaspersky Anti-Virus Configuration Wizard, and enter activation code received to activate 6-month trial.

Stąd jest to promo:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

P.S. tylko jest problem, obcych z poza południowej Azji nie wpuszczają. Znacie jakieś pasujące proxy?
proxy niewiele da bo te azjatyckie klucze nie pasują do polskiej czy nawet angielskiej wersji

Eugeniusz

Eee tam, po co dają takie promocje jak i tak nikt sobie nie zainstaluje Kasperskiego w takiej Kambodży.
generalnie i dobrze kaspersky jest cienki na nowych zagrożeniach i do tego zasobożerny