SafeGroup

Pełna wersja: Jaki pakiet zabezpieczeń wybrać?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Jestem informatykiem i dużo grzebie w komputerze, chodzę po różnego rodzaju stronach, korzystam z banku internetowego, gram, ogólnie rzecz biorąc komputera korzystam do wszystkiego. jak go zabezpieczyć? postanowiłem zrezygnować z nisa 2011, bo robi wszystko za moimi plecami a lubię wiedzieć co się dzieje i szukam alternatywy. myślę nad comodo is lub avastem 6. A może coś innego? Co polecacie ?

Eugeniusz

Online Armor (będziesz wiedział co się dzieje), a do tego jakiś skaner MBAM Free, antywirus dowolny.
Dlaczego akurat taki zestaw ? mbam na żądanie?

Eugeniusz

Online Armor posiada bardzo dobry monitor systemu, a skoro chcesz wiedzieć co się dzieje w systemie to powinien być zadowolony.
Mówimy o wersji free ? Będąc na forum specjalistycznym od spraw bezpieczeństwa liczyłem na konkretną propozycję av..

Eugeniusz

Czy AV to wszystko? W dzisiejszych czasach to praktycznie nic.
Jeśli weźmiesz Comodo IS, to trafisz tam na Defense+, monitor systemu podobny do OA.
Lepiej wybrać comodo is czy oa + av ?
Myślę, że CIS będzie dobrym rozwiązaniem. On na pewno nie da używac komputera bez częstych komunikatów, pytających co chcesz zrobić.
Do tego darmowy AntiLogger-SpyShelter i Malwarebytes Anti Malware na żądanie i masz bardzo mocny zestaw.
Nie zależy mi na zasypywaniu komunikatami, jednak chcę o części rzeczy decydować i chociaż widzieć co się dzieje. Zależy mi również na niskim poborze zasobów.
No to zestaw, który podałem bedzie idealny Smile
Może jakieś inne propozycje ?
zainstaluj Immunet leciutki antywirus w chmurze i do tego darmowy SpyShelter
w sumie najlepiej samemu przetestować kilka programów i wybrać ten który Tobie odpowiada bo tak każdy będzie proponował ci coś innego
Jeśli nie możesz się zdecydować to przetestuj programy.