SafeGroup

Pełna wersja: Webroot Antivirus Private Beta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cytat:
Prevx Moderator

Hello all,

I am very excited to announce that we''re starting a private beta of Webroot Antivirus - the combined effort from the Prevx and Webroot teams which we believe will reshape the security industry. Our goal is to build the best security possible - we''ve taken everything we''ve learned from Prevx 3.0 and Webroot Internet Security 2011 and have built a brand new product set that is a fraction of the size and many times the efficiency of any product on the market today. This beta is based off of the original plans for Prevx 4.0 and the combined strategy of both Webroot and Prevx to leverage the cloud to protect users with the next generation of security software.

This beta phase is on a first-come-first-serve basis. We''re opening it up initially to a small group of users and will then close it so sign up fast There will be another round of beta testing after and we''ll be introducing new features along the way. We request that in this round of beta testing, you send your reports/feedback directly to us via our dedicated beta feedback system -

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

rather than post them publicly as it is still considered a "closed" beta.

Please let me know if you have any questions and I hope you enjoy how we''re working to turn the security industry upside down.

Please follow this link to sign up :

Źródło informacji i dyskusja

No czas najwyższy bo skanach to skuteczność mizerna. Choć biorąc pod uwagę moje dotychczasowe doświadczenia z Prevx to z fałszywkami będzie 50/50 i "telefon do przyjaciela".
A jak będzie dobrze to pożegnam Hitmana i SpySheltera.

Nie do końca to rozumiem. Webroot pisał o przejęciu Prevx w listopadzie 2010 (

) wiec od tej pory(mniej więcej) należałoby liczyć na dostępność chmury Prevx w rozwiązaniach Webroot. Niestety tego nie dostrzegłem. Wg mnie to przygotówka pod likwidację Prevx jako osobnego produktu. The wait is over

Zastanawiam się po co to piszę, jeśli jestem chyba jedną z dwóch osób w Polsce które mają Webroota nie licząc firm korzystających z SaaS (

) - jak by kto nie wiedział.
Heh...to dziady...wiedziałem,że PrevX tak skończy...tym bardziej,że dzisiaj ten macher od Webroota z wilderssów bardzo mętnie odpowiada na pytania...

ktośtam

Zainstalowałem i testuję. Pierwsze wrażenia:
- lekki! (nie czuć spowolnienia otwierania aplikacji ani przeglądania WWW)
- brak opóźnienia ładowania systemu
- przejrzysty interface
- szybki skan, możliwa bezproblemowa praca na komputerze podczas skanu
- małe zużycie zasobów:

- słaba wykrywalność ze skanu:

, no ale to PREVX, więc pewnie wypadnie lepiej podczas uruchamiania malware