SafeGroup

Pełna wersja: avast! Mobile Security BETA
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Dziś wyszła wersja beta avast''a na android

[Obrazek: 182S_dT3VK3MIwBkq5fRwO7xFUYOERWNKwRDf7Au...NtAjTJWl6w] [Obrazek: gDgna1XdhG8HNWqiu58k_uzomB2gan7xPLvbslET...aLIESavoFH] [Obrazek: b2r9B94OgjIr-AcSdAwvbNx9wOu7O_AM2w-RS1Ce...I8ImvjjFAo] [Obrazek: 9RijH8Rh7IRW6KXs1fCh1RAAw_nT-MUE1r8aK3h9...6F3klgCXoY] [Obrazek: svHPGT8bN8XBSZkkvZoF4seeRLIU5uZ925leUDI9...L2BTaoQ_0w]
[Obrazek: EffaIpzulzUpwTHWwI1iUWbwTI9iPYrZbwuRuDIW...ZvR6kH75QQ] [Obrazek: KzWFkNXthjD8a8N2pk-SI-si8INB9rksMBwIv5fC...orzIERetGy]

Widać ze zdjęć że program ten oferuję bardzo dużą ochronę łącznie z firewall choć ten do działania wymaga uprawnień root. Oto lista funkcji jakie obejmuje ten pakiet:
- Antivirus(wykonuję skanowanie na żądanie wszystkich aplikacji zainstalowanych w telefonie jak i kart SD, oczywiście działa w czasie rzeczywistym skanując wszystko co jest instalowane oraz monitoruje wszystko co się dzieje w telefonie)
- Privacy Report(skanuje i wyświetla prawa dostępu zainstalowanych aplikacji, identyfikuje potencjalne niebezpieczne aplikacje itp)
- SMS/Call Filtering(filtruje smsy oraz połączenia przychodzące - w łatwy sposób można blokować nie chciane numery)
- App Manager(jak sama nazwa wskazuję jest to manadżer aplikacji, dzięki niemu można kontrolować każdą aplikację z osobna)
- Web Shield(skanuję każdy adres URL zapobiegając atakom ze stron www, blokuję potencjalne niebezpieczne strony)
- Firewall(dzięki tej funkcji możemy kontrolować dostęp aplikacji do internetu a sam firewall filtruje cały ruch sieciowy blokując ataki - niestety ta funkcja wymaga uprawnień ROOT)
- avast! Anti-Theft( w skład wchodzą wszystkie narzędzia które zapobiegają kradzieży takie jak: Stealth Mode, Self-Protection, SIM-Card-Change Notification, Trusted SIM Cards List)

Niestety program jest w wersji angielskiej ale należy pamiętać że jest to wersja beta i na 99% w wersji finalnej będzie język POLSKIWink
a sam program do pobrania w android market

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

ktośtam

Zrootuję swojego SGS i potestuję nowe dziecko Avasta, bo zapowiada się naprawdę ciekawie.
Na WS.com znalazłem bardzo obszerna listę możliwości programu
Cytat: Highlights

* Protect your personal data with automatic virus scans and infected-URL alerts.
* Stop hackers by adding a firewall (rooted phones).
* Control anti-theft features with remote SMS commands for: history wipe, phone lock, siren activation, GPS tracking, audio monitoring, and many other useful tools.
* Your ‘invisible’ app hides itself, making it extremely hard for thieves to find and disable.
* A standalone yet tightly integrated component of avast! Mobile Security, avast! Anti-Theft is the slyest component on the market. Formerly known as Theft Aware, the Anti-Theft portion of avast! Free Mobile Security has been recommended by leading industry experts that include T-Mobile, N-TV, AndroidPIT, and Android Police.

Features

avast! Mobile Security

* Antivirus: Performs on-demand scans of all installed apps and memory card content, as well as on-access scans of apps when they are first launched. Options for scheduling scans, virus definition updates, uninstalling apps, deleting files, or reporting a false-positive to our virus lab.
* Privacy Report: Scans and displays access rights and intents of installed apps, identifying potential privacy risks, so you know how much info you are really providing to each app.
* SMS/Call Filtering: Filter calls and/or messages from your contact list using set parameters based on day(s) of the week, start time, and end time. Blocked calls redirect to voicemail, while blocked messages are stored via a filter log. It is also possible to block outgoing calls.
* App Manager: Similar to Windows Task Manager, it shows a list of running apps and their size (MB), CPU load, used memory, and number of threads and services – with an option to stop or uninstall.
* Web Shield: The avast! Web Shield for Android scans each URL that loads and warns you if the browser loads a malware-infected URL.
* Firewall: Add a firewall to stop hackers. Disable an app’s internet access when on WiFi, 3G and roaming mobile networks. (Works on rooted phones only)

avast! Anti-Theft

* App Disguiser: After downloading avast! Anti-Theft, the user can choose a custom name that disguises the app (e.g. call it “Pinocchio game”) so that it is even harder for thieves to find and remove.
* Stealth Mode: Once anti-theft is enabled, the app icon is hidden in the app tray, leaving no audio or other trace on the target phone – the app is ‘invisible’, making it difficult for thieves to detect or remove.
* Self-Protection: Extremely difficult for thieves to remove (especially on rooted phones), Anti-Theft protects itself from uninstall by disguising its components with various self-preservation techniques. On rooted phones it is able to survive hard-resets and can even disable the phone’s USB port.
* Battery Save: Anti-Theft only launches itself and runs when it needs to perform tasks. This preserves battery life and makes it very difficult for thieves to shut it down.
* SIM-Card-Change Notification: If stolen and a different (unauthorized) SIM card is inserted, the phone can lock, activate a siren, and send you notification (to a remote device) of the phone’s new number and geo-location.
* Trusted SIM Cards List: Establish a ‘white list’ of approved SIM cards that can be used in the phone without triggering a theft alert. You can also easily clear the trusted SIM cards list, and leave just one in the phone as the only trusted one.
* Remote Settings Change: A setup wizard guides the user through the installation process on rooted phones. No command-line knowledge is necessary to install Anti-Theft rooted. Also supports upgrading.
* Remote Features - SMS commands provide you the following REMOTE options for your ‘lost’ (or stolen) phone: Siren, Lock, Display Messages, Locate, Memory Wipe, Call/SMS Forwarding, History, Restart, and more.

System Requirements
To run avast! Free Mobile Security your device must meet the following criteria.

Operating Systems Supported
Android 2.1.x
Android 2.2.x
Android 2.3.x

Minimum Hardware Requirements
Any phone capable of running a supported system

Z informacji użytkowników wynika, że program daje radę na platformie Android 3.x co jest istotne np. dla użytkowników tabletów. Kolejne wersje mają już wpierać tę platformę.
Ciekawe czy program będzie darmowy

ktośtam

Blade napisał(a):Ciekawe czy program będzie darmowy

Pewnie będzie darmowa ale wykastrowana wersja. Pełna będzie zapewne płatna.
Dobre i to Smile
Wygląda, że będzie stale darmowa
Cytat: It took us quite a while to build this product, but we wanted to make sure it would be really smooth and loaded with features. Our plan is to position this free product against competing paid products.

ktośtam

No to jeżeli będzie tak jak piszesz Ichito, to mogą ładnie namieszać. Oby tak właśnie było.
jeśli produkt zostanie darmowy w wersji finalnej to będzie to nr1 w swojej kategorii a dla tych co mają ROOT firewall będzie bardzo użytecznyWink
Wczoraj sprawdzałem tego AV i mogę stwierdzić że dużo gorszy od EMS choć jest to soft płatny. Skanowanie w Avast trwa kilka sekund więc nie wiem co on tam skanuje - moim zdaniem jest to atrapa AV
u mnie normalnie skanuje wykrył nawet droidshepa i kisera tak że działa
hmmm. ja jak wziąłem na skanuj to trwało to zaledwie kilka sekund w EMS widzę wszystko to co skanuje - zarówno w telefonie jak i na SD i trwa to przynajmniej 10minut.
zainstaluj Dr.Weba on z godzinę skanujeLol
zord napisał(a):zainstaluj Dr.Weba on z godzinę skanujeLol

he he mam go na drugim telefonie i z 15minskanujeGrin
Dobrze, że mam system BadaGrin

andrzej76

ELWIS1 napisał(a):Dobrze, że mam system BadaGrin

Ja wiem czy dobrze ?
Dzisiaj zainstalowałem mobilną wersję avasta i szczerze mówiąc zdziwiłem się, bo chyba jako jedyny na rynku posiada tak bogaty system anty-kradzieżowy. Począwszy od zwykłej lokalizacji do sterowania zdalnego za pomocą komend sms.
Eset Mobile Security ma również bardzo rozbudowany moduł anty-kradzieżowy tylko ten pakiet jest płany... Ogólnie EMS jest moim zdaniem dużo solidniejszy niż Avast<!-- sSmile2-->Smile2 <!-- sSmile2-->
W porównaniu do avasta! to ESET jest biedny... Mnogość funkcji u avasta! naprawdę zaskakuje.
avast naprawdę się postarał z tym programem

a tak w ogóle to jest już od kilku dni wersja stabilnaGrin
Stron: 1 2