SafeGroup

Pełna wersja: Comodo Internet Security Premium - cholerny problem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Coz, nie pomogla wielokrotna instalacja,
nie pomogl zaden z doradcow -> chwala im za szybka reakcje i latwy dostep (jeden pomogl nieco jedynie przy deinstalacji poprzedniej wersji)

Ale blad jak byl tak jest:
Nie moge 1) nic zaktualizowac
2) nic przeskanowac
a kod bledu to:
Cytat: 0x80004002. Taki interfejs nie jest obsługiwany


Nie pomogly zadne porady ktore znalazlem w google
Tak wiec jestem zmuszony zawrocic Wam glowe i prosic o pomoc, zanim ostatecznie zrezygnuje z Comodo...

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

z tego natomiast boje sie korzystac...

Eugeniusz

Jeśli masz zainstalowane jakieś dodatkowe oprogramowanie zabezpieczające, to dodaj folder Comodo do listy wykluczonych ze skanowania (lub chwilowo odinstaluj wszystkie programy, zrestartuj, usuń Comodo, zrestartuj, zainstaluj jeszcze raz Comodo).
A co na to polski support na forum Comodo Wink?
no wlasnie chyba niemam nic innego..
co polski support nie wiem , bo nie mam tam konta, ale z tego co sie zdarzylem zorientowac to raczej problem lezy po stronie mojego systemu :/
spróbuj użyć tego narzędzia MS jest dedykowane do rozwiązania problemu z tym kodem błędu

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

z tego juz korzystalem, ale zrobilem jeszcze raz i nic nie dalo


Dodano: 18 sty 2012, 20:48

No coz - chyba sie poddam, tylko czy Comodo (FW i Defense +) bedzie prawidlowo dzialal bez mozliwosci aktualizacji tej bazy, jesli wylacze antywirusa. Iw takiej sytuacji czym zastapic antyvirusa Comodo?

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Czytałeś to spróbuj zastosować wszystkie porady.Jaki masz service pack.
Jeśli się nie mylę to możesz mieć tylko firewalla z defense+ ustawionym na auto-sandbox i blokowanie nieznanych akcji plus jak chcesz to skan na żądanie hitmanem Pro i sandobxie do przeglądarki. U mnie to już 2 tydzień działa [a nawet jest firewall comodo wyłączony i działa tylko systemowy z defenderem]Niebawem sobie przeskanuje różnymi skanerami i zobaczę czy coś znajdą. Killswitch nic nie pokazuje jako malwere.
rafikrafiki napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Czytałeś to spróbuj zastosować wszystkie porady.Jaki masz service pack.
O ile czegos nie przeczoczylem (probowalem 3sposobow) to tak, probowalem wszystko
Mam SP3

slawektor

Próbowałeś ?

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]