SafeGroup

Pełna wersja: SpyShelter Firewall
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
ichito napisał(a):Opcja czasowego wyłączania softu czy jego składników/osłon jest bardzo rzadka i chyba spopularyzowana najbardziej przez Avasta...w większości jest zwyczajnie włącz/wyłącz lub ewentualnie dodatkowo wyłącz do restartu.
Niekonieczniemogę na 100% napisać że taką opcje ma symantec, kaspersky ,eset Jest to dość często spotykane rozwiązanie.
bardok206 napisał(a):Niekonieczniemogę na 100% napisać że taką opcje ma symantec, (...)

Mój Symantec nie maCool
w endpoincie też ta funkcja jest tylko działa automatycznie Tongue
OK...mam SEP 11 i może ta funkcja jest gdzieś, ale normalnie z menu ikony w trayu jest z pewnością niedostępna, podobnie w dostępnych mi modułach, panelach, ustawieniach...powiesz, gdzie jej szukać?
nie pamiętam już gdze dokładnie ale gdzieś w ustawieniach jest i nie działa ze wszystkimi modułami na pewno antyvirka włącza z powrotem

marsellus

Opcja może być przydatna dla zapominalskich żeby nie jechali cały dzień na wyłączonej ochronie, a wyłączyli tylko na chwilęGrin
W AG mogę wyłączyć ochronę na dowolną ilość minut + ustawić czy ochrona ma być włączona czy wyłączona po restarcie- przydatne przy instalacji softu który wymaga restartu Grin

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

W AVG beta też to wprowadzili. Można na określoną ilość minut wyłączyć ochronę. Najbardziej denerwujące jest wtedy, gdy bawisz się z malware i włącza się po cichu i usuwa Smile.
ktostam napisał(a):W końcu tak. Po kolejnym mailu dzisiaj rano dostałem nowy kod. Problemem była podobno litera "ś" w moim nazwisku.

Długo czekałeś w sumie na nowy klucz ??
Zdaje się że mam to samo tyle że w nazwisku "ż". Też odrzuca klucz.
Szkoda że najpierw tutaj nie zajrzałem - zamiast "ż" wpisałbym "z" i nie byłoby problemu .....

ktośtam

Czekałem 2 czy 3 dni. Nowy klucz wysłali dopiero po 3 czy 4 mailu... :crazy:
Generalnie support Datpolu to kompletna porażka.
Na jaki adres wysyłałeś ??
Ja wysłałem na info(at)spyshelter.com
Czy w nowym kluczu podmienili literkę z "ś" na "s", czy też co innego wykombinowali ?

ktośtam

Pisałem na support i na info. Podmienili literkę i tyle.
Na klucz upgr. z Premium do Firewall czekałem ponad tydzień. Nie zadziałał, ale na meila o problemie odpowiedź dostałem w ciągu paru minut.

ktośtam

@ asg : wybraniec Grin
Ja naprawdę nie mam pojęcia skąd biorą się takie różnice w czasie odpowiedzi z supportu Datpolu...
Czytam tu i ówdzie, że ludzie dostają maila po chwili, w weekendy itd. Może mam po prostu pecha?
Póki co, dałem sobie spokój z ich produktami, bo płacąc za program, płacę również za wsparcie techniczne a w tym przypadku jest ono (w moim odczuciu) kiepskiej jakości.
Ludzi z Datpolu powinno się wysłać na szkolenie do Emsisoftu, żeby zobaczyli jak powinien wyglądać support użytkownika - i żeby nie było, to od razu zaznaczę, że nie jestem pracownikiem EmsiSmile
Koniec OT.
ktostam napisał(a):Ja naprawdę nie mam pojęcia skąd biorą się takie różnice w czasie odpowiedzi z supportu Datpolu...
Czytam tu i ówdzie, że ludzie dostają maila po chwili, w weekendy itd. Może mam po prostu pecha?


Nigdy mi nie odpisali gdy napisałem przez ich formularz czy na support(at)spyshelter.com.
Po napisaniu na info(at)spyshelter.com odpowiadają szybciutko.
Jak się aktualnie mają sprawy? asg, korzystasz jeszcze z firewalla SpyShelter - jeśli tak, to jak się spisuje? 6 dni do zakończenia aukcji na stronie podanej w temacie o promocji na produkty SpyShelter a nie wiem czy zostały wydane jakieś aktualizacje/poprawki do programu. Z góry dziękuję za informacje.
Jak na razie bez problemów. Zauważyłem, że po instalacji dla ustawień z którymi miał zadawać mniej pytań zrobił się męczący. Być może chodziło o to, że pamiętał moje odpowiedzi z poprzednich instalacji ale tylko dla opcji High. Nie analizowałem tego dokładnie więc może to tylko wrażenie.
Nie zauważyłem aktualizacji. Driver build time: Feb 16 2012 23:20:58
Dziękuję za odpowiedź.
asg napisał(a):Nie zauważyłem aktualizacji. Driver build time: Feb 16 2012 23:20:58

3 miesiące bez aktualizacji przy tak młodym numerku wersji hm...
Program przecież bazuje na SS Premium 6.1 + moduł FW więc nie wiem czy taki w sumie młody Tongue
Eru napisał(a):+ moduł FW

Tak, ale właśnie żadnych poprawek w FW... A może jestem przewrażliwiony po prostu Tongue
U mnie program chwilowo nie pracuje
Chciałem go ożenić z bullguard AV ale programy skutecznie pogryzły się na dwóch kompach, dwóch systemach -> win7x64 i winXP.
Chwilowo wróciłem do nis''a, jeszcze na parę dni, potem będzie chyba bullguard av z systemowym fw .....