W przypadku dalszych problemów z działaniem we współpracy z Bullguard proszę wbijać na Live chat Bg.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Czym więcej zgłoszeń tym lepiej. Moze też warto powiadomić support Spysheltera?
SpyShelter nie ma supportu.
Tomasz napisał(a):SpyShelter nie ma supportu.
Ma. Ale baaaardzo kulawy
ktośtam napisał(a):Tomasz napisał(a):SpyShelter nie ma supportu.
Ma. Ale baaaardzo kulawy
Nie ma - i nie wchodźmy w te dyskusje, bo nie ma sensu. Gdyby miał to kilka miesięcy temu otrzymałbym jakąkolwiek odpowiedź - chociażby, że mają mnie gdzieś. Tydzień temu kolejny raz wysłałem do nich e-mail''a - zaczynam podejrzewać, że ktoś im je przechwytuje, może G-Mailman...
Ja mam lickę z konkursu, ale kilka miesięcy temu wprowadzili inny sposób licencjonowania i ona nie działa. Miał ktoś podobnie?
ELWIS1 trzeba poprosić o nową licencje. Ja kilka razy pisałem do supportu i odpowiedź maiłem maksymalnie na 2 dzień
Mi także lickę wymienili na nową, po podaniu informacji o jej pochodzeniu.Odpoweidź otrzymałem w kilka minut, ale to było już jakiś czas temu.
Ja w sprawie licencji pisałem do nich przez klika dni. Wysłałem w tym czasie 4 czy 5 maili - odpowiedź dostałem po ostatnim.
Jako przykład naprawdę świetnego supportu, można podać Softsphere - jeden człowiek ogarnia sam, to czego niektórzy nie potrafią posiadając całe zastępy "specjalistów".
Hmm... jest może jakaś promocja na ten sofcik czy zostaje tylko trial 30dni?
Street napisał(a):Hmm... jest może jakaś promocja na ten sofcik czy zostaje tylko trial 30dni?
Jak się nie mylęjest jeszcze promocyjna cena czas do 09.06.2012
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Miał ktoś może problem ze SpyShelterem, że po jakimś czasie blokował zasoby systemowe i nie dopuszczał żadnej aplikacji do startu?
Jeden z błędów po uruchomieniu jakiejkolwiek aplikacji.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Czyli nie mogę nawet wejść do menadżera zadań, ponieważ mi go blokuje.
Po jakimś czasie kolejne błędy
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Błędy te nie wyłączają SpySheltera i jedyna pomoc to wyłączenie komputera na twardo.
Jest to czysta instalacja systemu (Win 7 64 bit), który pierw zaktualizowałem, a dopiero potem instalowałem najpierw MSE + SpyShelter Firewall.
Do supportu jednocześnie też piszę w tej sprawie, ale może ktoś miał podobnie i uda się coś zaradzić.
Hmm... Przypominam sobie - kiedyś miałem podobny błąd (obrazek 1), jednak nie podejrzewałem o to SpySheltera.
A czy nie masz przypadkiem przestawionego blokowania aplikacji na "pytaj użyszkodnika" ??
Nie umiem pomóc...nie spotkałem się przez 2 lata z takimi komunikatami o błędach SS.
Conti napisał(a):A czy nie masz przypadkiem przestawionego blokowania aplikacji na "pytaj użyszkodnika" ??
Nie, nie mam. Napisałem do "supportu". Zobaczymy co odpiszą bo ewidentnie po wyłączeniu SS wszystko wraca do normy.
2x pisalem do supportu o 2 sprawach w odstępie paromiesięcznym.
Ani be, ani me, anie kukuryku
Po co pisać jak olewają totalnie ??
Napisałem do nich 18 dni temu, w między czasie 3x ponawiałem prośbę o kontakt. Zero odzewu.
Jak się sprawy mają? Ktoś wie, czy w najbliższym czasie SpyShelter ma zamiar wprowadzić jakieś zmiany/poprawki do swojego firewalla o którym słuch ucichł jakiś czas temu?
nikitagorbaczow napisał(a):Jak się sprawy mają? Ktoś wie, czy w najbliższym czasie SpyShelter ma zamiar wprowadzić jakieś zmiany/poprawki do swojego firewalla o którym słuch ucichł jakiś czas temu?
Coś tam dziergają. Zobacz tutaj:
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
O, dziękuję za link ktosiu
Chyba by już pomalutku wypadało wydać kolejną wersję.