SafeGroup

Pełna wersja: Nowy tablet - Android - język systemu i parametry sprzętowe
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Piszę, ponieważ nie mam w ogóle doświadczenia w tabletach, a szczególnie z Androidem na pokładzie. Chciałbym kupić za granicą tablet (nie dla siebie - na prezent), ale nie mam pojęcia czy będzie możliwość zmiany języka całego systemu na język polski, który będzie niepodważalnie potrzebny. To pierwsza sprawa.

Ponadto zastanawiałem się nad parametrami sprzętowymi, a dokładnie nad pracą z takim urządzeniem. Wiem, że sprawy techniczne są poruszane na różnych portalach, ale zależałoby mi również na odpowiedz kogoś, kto z pracował z tabletem o określonych parametrach (czy praca była wygodna i płynna).

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi, sugestie i propozycje Wink Pozdrawiam!

andrzej76

Jeśli będzie Android i go kupisz za granicą to nie powinno być problemów ze zmianą języka na polski bo taki jest w tym systemie dostępny.
Jakie parametry? Ja mam tableta firmyLenco i jego parametry to : ram 512Mb DDR3, ( większość ma DDR2 , a to niższe taktowanie) procek ARM-8 Cortex 1GHz .( jeden rdzeń) , Android 2.3.1
Czy praca płynna: napiszę tak - przez sieć płynna, nie tną filmy ani się nie wieszają. Przy normalnej pracy jak nie wykonujesz kilka operacji jest ok , ale jak robisz na nim 2,3 rzeczy potrafi przymulić i nieraz się zawiesi. Te parametry to absolutne minimum by było ok.
Proponowałbym jednak tableta z procesorem 1.2Ghz , pamięci może mieć więcej niż 512Mb bo to na plus dla takiego sprzętu.
Używam tableta i takie są moje opinie jak ma taką specyfikację. Nie wierz reklamom i sprzedawcą , poznaj dokładnie specyfikację urządzenia , bo oni zazwyczaj kłamią i oszukują byle byś kupił.( szczególnie z procesorem poniżej 1GHz - daj sobie spokój).
Android ma w sobie zawsze jezyk Polski, wiec nie bedzie problemu ze zmiana jezyka.