SafeGroup

Pełna wersja: qupZilla
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam Was, znalazłem ostatnio bardzo ciekawą przeglądarkę. Bazuje na silniku WebKit i Frameworku. Jest śmiesznie lekka i szybka. Nie wiem czy ktoś z Was używał kiedyś K-Meleona - jest to jakby jego nowsza wersjaSmile

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Mógłby ktoś z Was ją posprawdzać jeszcze?Smile Chroma to to nie zastąpi ale na słabe komputery jest jak znalazł.
Pozdrawiam
Właśnie zainstalowałem Grin Zaraz coś podrzucę.

Dodano: 10 lip 2012, 12:20

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Lżejsza od Maxthona. Postrzegana jako Safari.
Jest AdBlock z jakimiś listami - nie znam się Tongue

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Filmiki yt bez problemu :

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Trochę uboga w skórki bo są tylko 4. Nie widzę możliwości pobrania.

Jeśli coś chcecie wiedzieć to pytajcie Smile
zastanawia mnie poziom bezpieczeństwa. Mamy tylko adblocka a jak wiadomo niektórym jest to za małoSmile Ani keyscrambler ani hitmanpro.alert nie można podłączyć.
Fakt. Tutaj musimy się zdać na swojego antywirusa albo umieścić qupzillę w piachu. Zaraz znajdę linki do paru stron zawierających phishing i zobaczę.
Skanowałem hitmanem to było czysto. Teraz piaskownica leciSmile Chyba przy niej zostanę tak czy siak. Do bankowości będzie ff albo chrome. Wygląd skromny ale chociaż przezroczystość działaSmile
Ja bez piaskownicy lecę Grin Trochę mam błędów w wyświetlaniu obrazków.
to wina adblockaSmile lepiej wyłączyć albo pozmieniaćSmile
tako u mnie wyglada, jestem po foramcie stad Menadzer ZadańTongue
Post pisany z QupZilli.

Wygląda identycznie jak stary FireFox Tongue.

PS.

A ikonka user-agenta ma postać przeglądarki "Safari" Smile.

PS2.

Testował ktoś jak przeglądarka "widzi" HTML5 i CSS3?
285 punktów z testu HTML5.
Maxthon dla porównania 422.
To i tak lepiej niż IE9.
Wersja 1.3 wydana.