SafeGroup

Pełna wersja: Dziwny komunikat przed wejściem na forum SafeGroup
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam...

Od około Czwartku - Piątku (06-07.09.2012) dostaję dziwny komunikat przed wejściem na forum safegroup.pl

[attachment=0] <!-- ia0 -->Safegorup forum.png<!-- ia0 -->[/attachment]

Zainfekowany system, Adres IP ?

System jest zabezpieczony :

AVG Internet Security 2013 , Kingsoft Cloud Antyvirus SP5.0 2012 , Malwarebytes Anti-Malware Pro 1.62
+ JottiQ.7z & rozszerzenia zabezpieczające do przeglądarki Google Chrome :
- AVG Secure Search
- Dr.Web Anti-Virus Link Checker
- BitDefender TrafficLight 0.2.1

U kolegi wczoraj wieczorem też coś podobnego wyskoczyło ze strony CloudFlare.com ... tyle że kolega ma zamiast AVG -> Comodo IS Pro 2012 ,

..pytanie do administracji forum czy wcześniej ktoś zgłaszał podobny problem ?

Proszę o Pomoc Wink

Ps. Skan AVG Internet Security 2013 nic nie wykrył... teraz skanuje KCAV 2012 i jak na razie czysto, następny w kolejce MBAM Pro...

Ps. Screen połączony z dwóch zrzutów ekranu
U mnie było to samo na mac osx, w tym czasie pc był wyłączony i nie sprawdziłem.
żadne moje zabezpieczenie nie wykryło nic podejrzanego
Spokojnie, to jakieś problemy z serwerem/serwisem.
Twój adres IP jest na liście podejrzanych CloudFlare który ma za zadanie chronić strony przed botami spameramii wszelkimi innymi atakami.
Skontaktuj się z nimi i spytaj dla czego cie blokują

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

zord napisał(a):Twój adres IP jest na liście podejrzanych CloudFlare który ma za zadanie chronić strony przed botami spameramii wszelkimi innymi atakami.
Skontaktuj się z nimi i spytaj dla czego cie blokują

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



O to ciekawie, tylko czemu już jest ok, raz mi się to pojawiło
Ten system chyba blokuje adresy na chybił trafił Tongue
Mi czasami forum sie nie ładuje według CloudFlare niby nie działa ale wydaje mi się że to właśnie CloudFlare zrywa połączenie ze stroną

Konto usunięte

Nie, to nie jest błąd po stronie serwisu.
Jesteśmy obecnie za taką jakby "chmurą zabezpieczającą" (właśnie CloudFlare o którym napisał zord), nie wchodząc w szczegóły, pozwala ona na filtrowanie ruchu, wywalanie spamu itd.
Jeżeli zobaczyliście taki komunikat od razu po próbie wejścia na forum, to winny jest tu wasz ISP - pozwolił komuś na spamowanie, lub sam spamował i trafił na czarne listy. Efekt - jego klienci są traktowani jako podejrzany ruch.

Słowem, jest to skanowanie "w drugą stronę" - zazwyczaj to użytkownik przeglądający ma coś do sprawdzania stron (np. SiteAdvisor, WOT), a w tym wypadku to niejako my "skanujemy" czy odwiedzający nie są na czarnych listach Smile
Jeśli chodzi o "coś do sprawdzania stron" to BitDefender Traffic Light ostatnio był aktualizowany i od tego czasu problem występuje, wcześniej takiego problemu niebyło... to pewnie on jest winny temu zajściu Tongue

..bo rozszerzenie AVG Do Not Track (które niedawno zostało u mnie dodane do przeglądarki) to na pewno nie jest temu winne bo u kolegi było to samo a on AVG niema Wink