SafeGroup

Pełna wersja: Uruchomienie Thunderbird powoduje restart komputera
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

od przedwczoraj mam następujący problem z programem mozilla thunderbird.
Po uruchomieniu tego programu i odebraniu wiadomości system zawiesza się , a laptop się restartuje.
Podczas próby wysłania maila - po kliknieciu na przycisk "napisz nową wiadomość " , również komputer zawiesza się po czym następuje restart .

po ponownym właczeniu się otrzymuję taką informację :
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 97D4B418
BCP3: 9F8C3A88
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\010313-37143-01.dmp
C:\Users\Marcin Dell\AppData\Local\Temp\WER-60731-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

przeskanowałem komputer darmowym programem AVG , wykrył parę błędów . jeden skasował , dwa zostały .
W tym momencie AVG jest u mnie włączony na stałe i pokazuje pełną ochronę komputera.
Z tego co pamiętam , to bezposrednio przed zdarzeniem uaktualniałem JAVA .
Czy miał ktos z Was taki problem i czy ktos moglby mi pomóc ??

pozdrawiam
Marcin
P.S.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Zycze
Zrób diagnostykę tak jak tu podano

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

ktośtam

Przenoszę do odpowiedniego działu.
Exploits napisał(a):Zrób diagnostykę tak jak tu podano

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


po wyjsciu w tryb safe mode komputer sie restartuje .po klikudziesieciu sekundach pracy z mozilla firefox również sie restartuje - w identyczny sposób jak po wlaczeniu thunderbirda .
Sprawdź/wyklucz wstępnie pamięci:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

- potrafią wydziwiać niewiarygodne rzeczy - uwierz miGrin

Jak "dobre", przeskanuj cały system MBAM i Hitman.
Kolejne kody błędu :
0x00000019 (0x00000020,0xFE9DE000,0xFE9DE1E8,0x4A3D0000)
poniżej link do zrzutu ekranu

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Zrobiłeś skan MBAM i Hitman?
teraz to sie zrobil problem ogólny , poniewaz po 5 minutach po włączeniu kompa sam się wyłącza .
po wlaczeniu jest nastepująca informacja :
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 19
BCP1: 00000020
BCP2: FE9AF6F8
BCP3: FE9AF8E0
BCP4: 4A3D0009
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\010613-33774-01.dmp
C:\Users\Marcin Dell\AppData\Local\Temp\WER-64600-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

po otworzeniu w trybie awaryjnym , komputer sie nie zawiesza .


Dodano: 06 sty 2013, 22:20

tommyklab napisał(a):Zrobiłeś skan MBAM i Hitman?

niestety nie udało mi sie tego zrobic , z uwagi na to ,ze nie wiem jak to zrobić .
chyba bede musial sie zglosic do jakiegos serwisu...

ktośtam

Wrzuć te dwa pliki
Cytat: C:\Windows\Minidump\010613-33774-01.dmp
C:\Users\Marcin Dell\AppData\Local\Temp\WER-64600-0.sysdata.xml

tu na forum, to zobaczymy co powoduje BSOD''y.
ktośtam napisał(a):Wrzuć te dwa pliki
Cytat: C:\Windows\Minidump\010613-33774-01.dmp
C:\Users\Marcin Dell\AppData\Local\Temp\WER-64600-0.sysdata.xml

tu na forum, to zobaczymy co powoduje BSOD''y.


[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



Dodano: 08 sty 2013, 13:47

Dzis w serwisie komputerowym sprawdzili mi sprzęt memtestem i stwierdzili ,ze hardwaerowo jest w porzadku.
Komputer nie wyłącza się pracując na systemie z płyty .
W trybie awaryjnym z obsługą sieci również pracuje poprawnie ,ale nie po włączeniu THUNDERBIRDA - wtedy następuje blue screen i restart .

Technicy Sugerowali szukać w sterownikach dla kodu serwisowego 1C2QDN1 . DELL INSPIRON 17r
Drodzy koledzy i koleżanki - osobie , która udzieli mi porady jak rozwiazać problem chciałbym sie zrewanżować finansowo .Bardzo zależy mi na tym ,zeby ten komputer szybko zaczął poprawnie działać.
[/quote]

ktośtam

Zainstaluj tę poprawkę:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Jeżeli to nie pomoże, to powinny zostać powtórzone testy pamięci z tym, że moduł RAM powinien zostać umieszczony w innym slocie na czas testu.
ktośtam napisał(a):Zainstaluj tę poprawkę:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Jeżeli to nie pomoże, to powinny zostać powtórzone testy pamięci z tym, że moduł RAM powinien zostać umieszczony w innym slocie na czas testu.


nie znalazłem tam nigdzie linku - skąd pobrać te poprawkę ??
nie do konca tez wiem jaki mam typ procesora ( intel core i3 ??)

ktośtam

Tutaj:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

niestety
ktośtam napisał(a):Tutaj:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


ta aktualizacja nie znajduje zastosowania dla mojego komputera