03.01.2013, 11:22
Witam,
od przedwczoraj mam następujący problem z programem mozilla thunderbird.
Po uruchomieniu tego programu i odebraniu wiadomości system zawiesza się , a laptop się restartuje.
Podczas próby wysłania maila - po kliknieciu na przycisk "napisz nową wiadomość " , również komputer zawiesza się po czym następuje restart .
po ponownym właczeniu się otrzymuję taką informację :
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 97D4B418
BCP3: 9F8C3A88
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\010313-37143-01.dmp
C:\Users\Marcin Dell\AppData\Local\Temp\WER-60731-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
przeskanowałem komputer darmowym programem AVG , wykrył parę błędów . jeden skasował , dwa zostały .
W tym momencie AVG jest u mnie włączony na stałe i pokazuje pełną ochronę komputera.
Z tego co pamiętam , to bezposrednio przed zdarzeniem uaktualniałem JAVA .
Czy miał ktos z Was taki problem i czy ktos moglby mi pomóc ??
pozdrawiam
Marcin
P.S.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Zycze
od przedwczoraj mam następujący problem z programem mozilla thunderbird.
Po uruchomieniu tego programu i odebraniu wiadomości system zawiesza się , a laptop się restartuje.
Podczas próby wysłania maila - po kliknieciu na przycisk "napisz nową wiadomość " , również komputer zawiesza się po czym następuje restart .
po ponownym właczeniu się otrzymuję taką informację :
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 1000008e
BCP1: C0000005
BCP2: 97D4B418
BCP3: 9F8C3A88
BCP4: 00000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\010313-37143-01.dmp
C:\Users\Marcin Dell\AppData\Local\Temp\WER-60731-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
przeskanowałem komputer darmowym programem AVG , wykrył parę błędów . jeden skasował , dwa zostały .
W tym momencie AVG jest u mnie włączony na stałe i pokazuje pełną ochronę komputera.
Z tego co pamiętam , to bezposrednio przed zdarzeniem uaktualniałem JAVA .
Czy miał ktos z Was taki problem i czy ktos moglby mi pomóc ??
pozdrawiam
Marcin
P.S.Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Zycze