SafeGroup

Pełna wersja: Maksymalne bezpieczeństwo w sieci i maksymalna anonimowość.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
System operacyjny:Windows 8 64 bit Home Premium


Zastosowanie:
bankowość, zakupy online, portale społecznościowe, przeglądanie przeróżnych stron www, filmy, muzyka, gry


Specyfikacja komputera (opcjonalne):
Laptop Intel I3 3110M 2,40GHz, 8 GB DDR3

Witam

Chce maksymalnie zabezpieczyć mój komputer w sieci. Aktualnie posiadam Kaspersky Internet Security 2013. Zero konfiguracji systemu, wyłączania jakiś rzeczy w systemie np. smart screen etc. albo włączenia jakiś dodatkowych opcji, które mogą pomóc w lepszym bezpieczeństwie. Teraz pytanie do Was, co powinienem wyłączyć w systemie operacyjnym a co włączyć aby mieć jak największe bezpieczeństwo w sieci oraz anonimowość (jak najmniej śledzenia przez różne firmy). Jestem w tym całkowicie zielony przykład ostatnio dowiedziałem się że bezpieczniej jest pracować na koncie użytkownika niż administratora - nigdy jakoś nie pomyślałem o tym Smile Teraz mam windowsa bez konfiguracji + KIS''a 2013 + praca na koncie bez praw administratora. Co jeszcze mogę zrobić, wyłączyć, włączyć aby korzystanie z komputera w sieci było maksymalnie bezpieczne, ewentualnie jakiś inne rzeczy o których nie mam pojęcia. Smart Screna lepiej mieć włączonego czy wyłączonego?

Druga sprawa to śledzenie przez różne firmy, osoby, ciasteczka, ciasteczka flashowe, zbieranie informacji o Nas. Przeglądam internet przez Google Chrome tryb incognito + włączyłem opcję "do not track", czyszczę dane przeglądarki przez Google Chrome a następnie przez CCleanera. Co do ciasteczek flashowych to pod tym linkiem

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]