SafeGroup

Pełna wersja: Kaspersky Internet Security / PURE
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.

ktośtam

bladel , masz ustawione domyślne serwery aktualizacji?
U mnie nadal patch "e".
"Dostarczanie" patchów czesto trwa kilka dni, tak że nie ka się czym martwić Smile.

ktośtam

Wiem, wiem. Pytałem tylko z ciekawości, bo może bladel ma inne źródła aktualizacji i np. patch testowy.
standardowe ustawienia aktualizacji, klikłem i się zainstalowało<!-- sSmile2-->Smile2 <!-- sSmile2-->

ktośtam

bladel napisał(a):standardowe ustawienia aktualizacji, klikłem i się zainstalowało<!-- sSmile2-->Smile2 <!-- sSmile2-->

OK. To ja sobie poczekam Grin
Patch "f" testowy dopiero zapowiedziany został:

Kod:
Patch F is ready for testing now.

Steps (as usual):
1. Change update source to ftp://dnl-test.kaspersky-labs.com/test/ap/
2. Enable traces
3. Update
4. Reboot
5. Check versions of next files:
- %ProductFolder%\avpgui.ppl (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\avpmain.dll (must be 13.0.1.4273)
- %WINDIR%\System32\drivers\klwfp.sys (должен быть 1.2.0.19). Only on Win8.
- %ProductFolder%\klifpp.dll (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\ksn_client.dll (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\ksnhelper.dll (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\oas.ppl (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\ods.ppl (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\params.ppl (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\thpimpl.ppl (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\tm.ppl (must be 13.0.1.4273)
- %ProductFolder%\patch_f.exe (must exists)
6. Disable traces
7. Check browsers plugins (FF18, Chrome, IE)
8. Check the main funсtionality (espessially GUI):
a. Check Main Window (text, logo, icons, etc.).
b. Check all buttons.
c. Settings of main window (scan, update, safe money, threats manager, lic, etc.).
d. Try to check several functions on the “deeper” levels.

There must be no new bugs.
If you encounter an issue please try to reproduce it without update to check whether the source of the issue is related to the update being tested.
Let''s not write that the bug relates to patch E, if not checked its presence on the previous patch.

Must be fixed next:
- Scheduler scan settings reset
- Mouse and keyboard stop working after install/uninstall product
- Supporting Connected Standby technology
- Script Checker removed
Also fixed some dumps and perfomance.
Czesc mam pytanie czy klucze przeznaczone dla wersji ENG da sie aktywowac na wersji PL sprawdzał ktoś.

ktośtam

Nie da się.
Natomiast PL mogą działać na ENG. Taką mają politykę, że wersje ENG zawierają większą bazę " akceptowalnych" kluczy, to jest taki malutki jeden pliczek Smile
Natomiast ci co kompilują wersję PL ograniczają tylko żeby akceptowało PL klucze.
Ma ktoś może namiar na triala 60 czy 90 dni PL?
Nie znajdziesz takiego promo w wersji polskiej, natomiast w angielskiej są np. 60-dniowe triale (przynajmniej ostatnio były).

byku81

Bogdan napisał(a):Ma ktoś może namiar na triala 60 czy 90 dni PL?


Sprawdz może to działa

Kod:
http://www.faravirusi.com/2013/02/13/kaspersky-internet-security-2013-90-de-zile-licenta-gratuita-2/


jest sposób jak zrobić na wersje ang.
Klucz nie działa z wersją PL.
Witam serdecznie Smile

Zrobiłem przed chwilą Aktualizację po przeczytaniu waszych postów, bo u mnie nadal jest wersja "e" i Kaspersky wciąż bardzo wolno ładuje się przy starcie systemu co jest strasznie irytujące dla mnie. Faktycznie nie można nic z tym zrobić? Co jeśli odznaczę tą opcję w ustawieniach, która zatrzymuje rozruch niektórych aplikacji w celu zmniejszenia ryzyka, pomoże coś?
Witam,

Czy ktoś się spotkał z sytuacją że KIS blokuje łączenie z internetem? U mnie tak się dzieje i to od dzisiaj. Do tej porty wszystko było ok. Połączenie z internetem odzyskuję dopiero po wyłączeniu KISa. Czyżby jakaś trefna aktualizacja? Mam KIS 2013 w wersji pl.
A próbowałeś zresetować ustawienia do domyślnych?

Może tez być: poszukaj w ustawieniach kaspra (ostatnia zakładka na górze) ustawienia proxy, jesteś za proxy czy nie?
Nie łączę się przez proxy. Przywrócenie ustawień domyślnych nic nie dało. Dalej to samo. Ręce opadają.
Używam Kaspra od mniej więcej roku, nic nie grzebałem ostatnio w ustawieniach, dzisiaj rano odpalam komputer patrzę - nie ma internetu, ale coś mnie tknęło i włączyłem jeszcze laptopa (na którym mam Avasta) i tam internet był. Wyłączyłem Kaspra na komputerze i wszystko śmiga. Nie mam słów. Chyba wywalę ten pakiet...

ktośtam

Może kolejna trefna aktualizacja?
Spróbuj tego:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Dalej nie mam połączenia z internetem. Muszę wyłączać kacpra. Co ciekawe do momentu pokazania się ikonki kacpra w trayu (po restarcie) internet jest. Jak kacper się uruchomi, to internet znika...Co świadczy chyba również o tym, że do momentu pokazania się ikonki, nasz komputer nie jest chroniony wbrew temu co piszą odpowiedzialni za ten pakiet.
Może jeszcze jakiś pomysł?

ktośtam

Tommy jest specem od produktów agenta z KGB Cool to może coś podpowie.
Jak nie, to zostaje tylko support producenta.