SafeGroup

Pełna wersja: Prośba o sprawdzenie logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Po otwarciu nowej karty wyskakuje mi "chrome//quick_start/content/index.html" wyczytałam, że pomoże tu OTL, niestety nie znam się na tym, po za tym bardzo długo ładują mi się strony. Mój avast wykrył jakieś zagrożenia i dodał do kwarantanny, malware tak samo.
Moje skany:
Do notatnika wklej i zapisz jako fixlist.txt

Kod:
HKU\.DEFAULT\...\RunOnce: [IsMyWinLockerReboot] - msiexec.exe /qn /x{voidguid}
HKU\S-1-5-19\...\RunOnce: [IsMyWinLockerReboot] - msiexec.exe /qn /x{voidguid}
HKU\S-1-5-20\...\RunOnce: [IsMyWinLockerReboot] - msiexec.exe /qn /x{voidguid}
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {ADF7B3A6-7054-49D4-A8D5-2A57E0E16844} URL = https://www.google.com/search?q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKCU - {ADF7B3A6-7054-49D4-A8D5-2A57E0E16844} URL = https://www.google.com/search?q={searchTerms}
C:\ProgramData\70a7ac2c937069bb
Task: {33D9A78D-B80D-487A-A3A9-0B10018E727C} - \AmiUpdXp No Task File <==== ATTENTION
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f


Zapisany skrypt umieść obok ściągniętego programu FRST
Następnie w programie kliknij Fix ,po wykonaniu pokaż raport z tego działania.

W przeglądarce firefox -menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Reset nie naruszy zakładek i haseł.

Google Chrome

Error reading preferences. Please check "preferences" file for possible corruption. <======= ATTENTION

Ustawienia > karta Rozszerzenia > odinstaluj to czego nie rozpoznajesz,w wyszukiwarkach to samo i przestaw na google.