Witam.
Zainstalowałem na moim Sony XPERIA AVG i zrobiłem hasło w razie podmiany karty SIM.
Kartę SIM wymieniłem na nową z tym samym numerem.
Teraz nie mogę odblokować telefonu, bo nie pamiętam hasła i nie ma opcji żeby coś zrobić.
Pomocy!
JaC napisał(a):Witam.
Zainstalowałem na moim Sony XPERIA AVG i zrobiłem hasło w razie podmiany karty SIM.
Kartę SIM wymieniłem na nową z tym samym numerem.
Teraz nie mogę odblokować telefonu, bo nie pamiętam hasła i nie ma opcji żeby coś zrobić.
Pomocy!
Witam,
Anti-Theft programy sa najczesciej powiazane z kontem uzytkownika, prawdopodobnie musiales takie stworzyc by moc ten program uzywac. Sprawdz to na :
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
albo tutaj
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
mozesz sie zalogowac rowniez kontem Google.
Pozdrawiam
jacenty
Nie posiadam konta na stronie producenta, dostałem ten program od google.
Konta google mam usunięte na smartfonie i gdy wchodzę do Sklepu Play nie ma opcji usunięcia programu.
Nie można tego usunąć podpinając się pod komputer?
JaC napisał(a):Nie posiadam konta na stronie producenta, dostałem ten program od google.
Konta google mam usunięte na smartfonie i gdy wchodzę do Sklepu Play nie ma opcji usunięcia programu.
Nie można tego usunąć podpinając się pod komputer?
ok, ale do aktywowania podales jakis E-Mail chyba ?
Jeśli telefon byłby podłączony do Internetu, to hasło wtedy można zmienić za pomocą
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
strony internetowej.
Możesz spróbować skontaktować się z pomocą techniczną firmy AVG. Adres bezpośredni: <!-- e --><a href="mailto:
[email protected]">
[email protected]</a><!-- e -->. Powinni podać zdalny kod, który odblokuje telefon, lecz będziesz im musiał podać prawdopodobnie takie dane jak nr telefonu, IMEI aby mogli namierzyć go w bazie.
Przy zakładaniu konta AVG musiałeś otrzymać wiadomość od AVG. Przykład poniżej:
Cytat:Congratulations! You''ve successfully activated the AVG Anti-Theft service for your Android device.
Your device: HTC HTC One
Your SIM''s serial number: 8938003992125093771
Your operator: UA-KYIVSTAR
Please save the instructions below in case your phone is ever lost or stolen.
To use AVG Anti-Theft from any computer:
Visit the Anti-Theft webpage: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Log in with your Google account: <!-- e --><a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a><!-- e -->
Click your desired action:
To find your device:
Click "Locate"
To lock your device:
Click "Lock"
To unlock your device:
Click "Unlock"
To sound an alarm:
Click "Shout"
To wipe all data from your device:
Click "Wipe"
Not near a computer?
Simply text any of the following codes to your device and make sure to maintain the case-sensitive letters below:
To find your device:
Text: LocateMyPhone e9f461930c
To lock your device:
Text: LockMyPhone e9f461930c
To unlock your device:
Text: UnlockMyPhone e9f461930c
To sound an alarm:
Text: ScreamMyPhone e9f461930c
To learn more about this service, please visit: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Thanks for choosing AVG!
All the best,
Your AVG Team
Witam,
dzieki Mikolaj dokladnie o to wlasnie mi chodzilo, to mialem wlasnie na mysli
Pozdrawiam
Jacenty
Cytat:"To urządzenie zostało zgubione lub skradzione
Proszę o zwrot urządzenia
<!-- e --><a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a><!-- e -->"
To jedyny e-mail jaki podawałem w tym programie.
Na
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
stronie wyświetla mi się tylko:
Cytat:Welcome, jacastw!
Last login: 10/27/14
English
There are no devices registered.
Please register your device for the Anti-Theft Service from within the AVG AntiVirus app.
W takim razie, napisz maila do pomocy technicznej, ale jeśli urządzenie nie zostało zarejestrowane, to chyba najlepszym rozwiązaniem będzie hard reset, o ile nie nie masz żadnych ważnych danych w telefonie.
Ważne dane niby są, ale chcę odzyskać telefon, bo innego nie mam.
Jak zrobić ten hard reset?
W tym celu pomocne będzie, jeżeli podasz swój model telefonu jaki posiadasz.
Witaj Jac,
Dziękuję za odpowiedź.
Aby zresetować telefon:
1. Wyłącz telefon.
2. Naciśnij i trzymaj przycisk pogłaśniania (VOLUME UP), cały czas trzymając, naciśnij przycisk włączania (POWER) i nadal trzymaj dwa
przyciski aż nie włączy się menu.
Następnie z tego co pamiętam będziesz musiał wybrać opcję resetu posługując się przyciskami głośności (góra, dół) i przyciskiem włączania (zatwierdzić).
Ta operacja usunie wszystkie dane z telefonu, aplikacje oraz kontakty zapisane w telefonie oraz sms-y.
Pozdrawiam,
Mikołaj