Regulamin Forum
Regulamin forum SafeGroup

Regulamin serwisu SafeGroup.pl

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Każdy użytkownik rejestrując i logując się na Forum i Portalu SafeGroup.pl automatycznie akceptuje poniższy regulamin.
  2. Przed zadaniem pytania na łamach forum, zalecamy korzystanie z funkcji Szukaj. Nie zadajemy pytań, na które odpowiedź została udzielona.
  3. Zakładając nowy temat na forum staramy się nadać mu jak najbardziej zwięzłą i przedstawiającą problematykę nazwę.
  4. Tematy zakładamy w odpowiednich do ich treści działach. Jeśli nasz temat nie pasuje do żadnego z nich zakładamy go w dziale Pogaduchy.
  5. Posty piszemy na temat i z zastosowaniem zasad polskiej ortografii, aby były zrozumiałe dla wszystkich użytkowników. Do rozmów na tematy niezwiązane z problematyką służy dział Pogaduchy.
  6. Nie dodajemy kilku identycznych postów..
  7. Nie "podbijamy" tematów w krótkim czasie, jeżeli brak w nich odpowiedzi na zadane pytanie. Gdy ktoś będzie znał odpowiedź z pewnością nam jej udzieli.
  8. Posty nie wnoszące nic do tematu będą kasowane.
  9. Na Forum i Portalu SafeGroup.pl obowiązują zasady kulturalnego wyrażania się. Nie używamy wulgaryzmów (do okazania swojej frustracji, a także do obrazy innych użytkowników). Zakazuje się również publikowania treści niezgodnych z prawem polskim (spam, pornografia, nielegalne oprogramowanie itp.).
  10. Wszelkie szkodliwe oraz potencjalnie szkodliwe pliki umieszczamy w dziale Testy i Malware dodatkowo publikując je w specjalnym tagu: TAG – malware (tj. [*malware]link[*/malware] - bez "*"), aby przypadkowi i nieświadomi niczego użytkownicy nie zainfekowali swoich komputerów.
  11. Wykorzystanie umieszczanych na łamach forum plików ze szkodliwym oprogramowaniem w celach innych (umyślne spowodowanie zakażenia maszyny innego użytkownika) niż testowanie wykrywalności danego programu, będzie karane.
  12. Każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego konta - posiadanie kilku kont będzie skutkować zablokowaniem wszystkich.
  13. Na forum nie kłócimy się, a za wszczynanie kłótni będzie karane ostrzeżeniem.
  14. Jakakolwiek forma reklamy (w szczególności kryptoreklama) bez wcześniejszego kontaktu z administracją serwisu jest surowo zabroniona - dotyczy to zarówno postów jak i sygnaturek użytkowników. Dopuszczalne jest linkowanie do innych serwisów tylko w wypadku cytowania lub też konieczności odwołania do innej dyskusji. W takich przypadkach ostateczna decyzja o zasadności linkowania należy do moderacji.
  15. Podpis użytkownika forum może zawierać tekst o długości maksymalnie 255 znaków. Maksymalny dopuszczalny rozmiar czcionki to 100% (czcionka standardowa). Niestosowanie się do tej zasady będzie karane.
  16. Zabrania się nadmiernego koloryzowania postów oraz podpisów - użycie kolorów jest dopuszczalne o ile nie są one zbyt kontrastowe.
  17. Portal SafeGroup.pl jest serwisem apolitycznym. W związku z tym, w całym jego obrębie panuje bezwzględny zakaz agitacji politycznej, oraz dyskusji na tematy związane z polityką. Zabronione jest również prezentowanie satyry politycznej.
  18. Niedopuszczalne jest, w szczególności czynione poprzez grupę wypowiadających się, szkalowanie jakiejkolwiek firmy i produktów bez popierania zarzutów stosownymi argumentami i dowodami (ataki tzw. "hejterów"). Użytkownicy w miarę możliwości powinni dążyć do bezstronności.
  19. Portal SafeGroup.pl jest serwisem niezależnym. Żadna firma nie ma wpływu na decyzje podejmowane przez administrację i nie może przyczyniać się do usuwania jakichkolwiek wypowiedzi, które podparte argumentami krytykują jej produkty.
  20. Niniejszy regulamin może ulec zmianie w każdym momencie. Zmiana wchodzi w życie po ogłoszeniu jej na łamach forum i obowiązuje WSZYSTKICH zarejestrowanych użytkowników.

PRAWA ADMINISTRACJI I MODERACJI SAFEGROUP.PL

  1. Moderacja i Administracja jest zobowiązana do pilnowania i przestrzegania zasad określonych w niniejszym regulaminie.
  2. Moderacja i Administracja ma prawo do zmieniania, zamykania oraz usuwania postów i tematów rażąco łamiących postanowienia regulaminu. Każda taka akcja powinna jednak zawierać krótką informację z powodem ingerencji w post lub temat.
  3. Kolorem zastrzeżonym do wyłącznego użytku Administracji i Moderacji jest kolor czerwony.

OSTRZEŻENIA ORAZ BANOWANIE

  1. Moderacja i Administracja ma prawo do przyznania ostrzeżenia za zachowanie łamiące postanowienia regulaminu.
  2. Otrzymanie trzech ostrzeżeń skutkuje BAN-em konta na okres jednego miesiąca.
  3. Okres obowiązywania jednego ostrzeżenia wynosi 30 dni.
  4. Moderacja i Administracja w przypadku nagannego łamania regulaminu ma prawo do zmiany długości obowiązywania otrzymanego ostrzeżenia lub BAN’a.
  5. W szczególnych sytuacjach, Administracja ma prawo do całkowitego usunięcia konta użytkownika lub jego zbanowania i zablokowania dostępu do Forum i Portalu SafeGroup.pl.

Polityka prywatności serwisu SafeGroup.pl

Jakie dane o Tobie zbieramy?

Dane zbierane podczas rejestracji

Abyś mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego systemu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres email oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie. Opcjonalnie możesz również podać dane osobowe takie jak imię, nazwisko, adres, jednakże nie są one wymagane ani w jakikolwiek sposób weryfikowane.

Dane zbierane automatycznie

Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. poprzez mechanizmy z których korzystamy a także system statystyk Google Analytics.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, poczty email, itp. przekazujesz nam swój adres email, automatycznie pobierany jest również Twój adres IP.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim. Dotyczy to również danych statystycznych z mechanizmu Google Analytics – nie są one przekazywane podmiotom trzecim i nie pozwalają na jednoznaczną identyfikację użytkownika.

Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu. Rejestracja jest obowiązkowa jeżeli chcesz korzystać ze wszystkich możliwości naszego serwisu.

Domyślne ustawienia naszych mechanizmów nie pozwalają na wysyłkę do Ciebie wiadomości typu newsletter dotyczących naszego serwisu. W każdej chwili możesz dobrowolnie zgodzić się naich otrzymywania poprzez modyfikację ustawień swojego konta.

Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.

W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli samodzielnie zapiszesz się do subskrypcji jakiejś z dyskusji na naszym forum dyskusyjnym, otrzymasz prywatną wiadomość od innego użytkownika, lub też wymagany będzie kontakt z moderacją lub administracją, będziesz od nas otrzymywać wiadomości drogą emailową lub/oraz poprzez komunikację Jabber/XMPP (w zależności od Twoich ustawień).

Jeżeli samodzielnie nie wyraziłeś zgodny na otrzymywanie poczty od administracji, nie będziesz od nas otrzymywać drogą emailową naszego newslettera.

W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?

Po zalogowaniu się do portalu i wybraniu sekcji Moje konto, możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania się do systemu i wysyłki newslettera. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

Wiele stron internetowych zapisuje na Twoim komputerze, a dokładniej w schowku konkretnej przeglądarki (Firefox, Internet Explorer, Chrome i inne) na Twoim koncie użytkownika komputera lub telefonu, na którym łączysz się z Siecią, tzw. pliki cookie. Zazwyczaj pliki cookie są bardzo pożyteczne. Dzięki nim zapamiętywane są Twoje indywidualne ustawienia i dzięki nim możesz się zalogować do swojej poczty. Autorzy stron internetowych wiedzą dzięki nim, jak wielu użytkowników do nich zagląda i co konkretnie czytają, a co obchodzą z daleka.

Informacje zbierane przy użyciu plików cookie mogą też służyć do zbierania informacji o Tobie w celach handlowych. Np. jeżeli często wchodzisz na strony o książkach, będziesz widział więcej reklam księgarni. Na szczęście, jeżeli uważasz, że obecność plików cookie narusza Twoją prywatność, możesz w każdej chwili je wyłączyć albo dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z Twojej przeglądarki.

W przeglądarce Mozilla Firefox

W menu "Narzędzia" wybierz "Opcje" i w nich zakładkę "Prywatność".
Przeglądarka daje Ci możliwość zaznaczenia, że nie chcesz być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych ciasteczek poszczególnych witryn.

W przeglądarce Microsoft Internet Explorer

W menu "Narzędzia" wybierz "Opcje internetowe" i w nich zakładkę "Prywatność".
Specjalnym suwakiem możesz regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem "Witryny" zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.

W przeglądarce Google Chrome

W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz "Narzędzia" a potem "Wyczyść dane przeglądania...". Oprócz możliwości czyszczenia plików cookie, znajduje się tam link "Więcej informacji", który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.

W przeglądarce Opera

Przyciskiem "Opera" w lewym górnym rogu otwórz menu i wybierz w nim "Ustawienia" i dalej "Wyczyść historię przeglądania...".
Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookie, jest tam też przycisk "Zarządzaj ciasteczkami..." prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.

W przeglądarce Apple Safari

W menu "Safari" wybierz "Preferencje" i w nich zakładkę "Prywatność". Znajdziesz w niej liczne opcje dotyczące plików cookie.

W telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych

Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?

Nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich, dostęp do nich jest logowany i możliwy tylko w wypadku autoryzowanych osób.

Twoje hasło zostało zaszyfrowane jednostronnym szyfrem, więc jest bezpieczne. Mimo to, nie powinieneś używać tego samego hasła na różnych stronach WWW. Twoje hasło umożliwia dostęp do Twojego konta na „Forum SafeGroup.pl - Centrum bezpieczeństwa”, więc pilnuj go i nie podawaj nikomu. Jeśli je zapomniesz, użyj funkcji „Zapomniałem hasła”, która zapyta Cię o Twoją nazwę użytkownika i adres e-mail, a potem prześle nowe hasło na Twój adres e-mail.

Zmiany naszej polityki prywatności.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Kontakt

W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt na adres email [email protected].