Problem ze sterownikami - Wersja do druku +- SafeGroup (https://safegroup.pl) +-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html) +--- Dział: Pomoc po zainfekowaniu (https://safegroup.pl/forum-5.html) +--- Wątek: Problem ze sterownikami (/thread-10932.html) |
Problem ze sterownikami - mrjames - 27.01.2017 Nie wiem czy w dobrym miejscu szukam pomocy ale spróbuje. Posiadam Laptop Dell Inspiron 15 N5010 (Windows 7) W pewnym momencie podczas słuchania muzyki wyłączył się dzwięk a po chwili monitor. Po uruchomieniu włączył się, jednak nie działał dźwięk, TouchPad, klawiatura (z wyjątkiem klawiszy F1-F12) a także WIFI. Próbowałem ściągać na drugim komputerze sterowniki i instalować na Dellu jednak to pomogło tylko jeżeli chodzi o dźwięk. Zaznaczę, że komputer się strasznie nagrzewa, tak że ciepło czuć nawet na TouchPadzie. Co mogę zrobić?????? Dzieki za podpowiedzi RE: Problem ze sterownikami - M'cin - 28.01.2017 Zrób wymagane logi, to będzie Tachionowi łatwiej pomóc RE: Problem ze sterownikami - Tibu 11 - 28.01.2017 Logi to podstawa , sprawdz jaki proces jest największy ... RE: Problem ze sterownikami - mrjames - 30.01.2017 Ok proszę: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] [/url]RE: Problem ze sterownikami - dolar444 - 30.01.2017 Podpowiem coś lecz nie wiem czy Tachion mnie nie zabije. Zaznaczę poczekaj na Tachiona, lub po tym jak co podpowiem jak wykonasz wykonaj raz jeszcze logi. Ogólnie w Logach widać ze w Menadżerze urządzeń są wadliwe urządzenia: Cytat:Name: Karta tunelowania Teredo firmy Microsoft Nie wiem czy przedtem odinstalowywałeś stare stery i potem instalowałeś czyste. Jak nie spróbuj odinstalować wszystkie sterowniki dokładniej mówiąc do klawiatury bo kod wskazuje ze nie można jej w menadżerze urządzeń uruchomić, tak samo odinstaluj stery odnośnie sieci, i zainstaluj od nowa. Jeżeli to wykonałeś, i ma się powtarzać, to w takim razie poczekaj już na Tachiona, a Ja Przepraszam że się wtrącam w tym dziale. RE: Problem ze sterownikami - zeno06 - 30.01.2017 Może zanim zaczniesz grzebać w sterownikach sprawdź je narzędziem z tej strony. Połącz się z netem po kablu i wykonaj pełny test. [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Cała twoja fabryczna konfiguracja sprzętowa ze stockowymi programami i systemem zapisana jest na serwerach Della. Masz do niej dostęp po wpisaniu service tagu. Narzędzia Della dobrze wychwytują błędy jeśli chodzi o konfigurację sprzętu. A jest ich kilka - u siebie mam Dell System Detect czy Dell Support Assist. Dawno temu coś nimi sprawdzałem, kiedy nawalała mi kart wi-fi a gość od serwisu Della na linii tel. od razu miał u siebie na kompie wyniki. Poza tym sprawdź może jeszcze tym narzędziem o jakie błędy chodzi u Ciebie z WMI: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] |