SafeGroup
Problem ze sterownikami - Wersja do druku

+- SafeGroup (https://safegroup.pl)
+-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html)
+--- Dział: Pomoc po zainfekowaniu (https://safegroup.pl/forum-5.html)
+--- Wątek: Problem ze sterownikami (/thread-10932.html)



Problem ze sterownikami - mrjames - 27.01.2017

Nie wiem czy w dobrym miejscu szukam pomocy ale spróbuje.

Posiadam Laptop Dell Inspiron 15 N5010 (Windows 7)
W pewnym momencie podczas słuchania muzyki wyłączył się dzwięk a po chwili monitor.
Po uruchomieniu włączył się, jednak nie działał dźwięk, TouchPad, klawiatura (z wyjątkiem klawiszy F1-F12) a także WIFI.
Próbowałem ściągać na drugim komputerze sterowniki i instalować na Dellu jednak to pomogło tylko jeżeli chodzi o dźwięk. Zaznaczę, że komputer się strasznie nagrzewa, tak że ciepło czuć nawet na TouchPadzie. Co mogę zrobić?????? Dzieki za podpowiedzi


RE: Problem ze sterownikami - M'cin - 28.01.2017

Zrób wymagane logi, to będzie Tachionowi łatwiej pomóc Suspicious


RE: Problem ze sterownikami - Tibu 11 - 28.01.2017

Logi to podstawa , sprawdz jaki proces jest największy ...


RE: Problem ze sterownikami - mrjames - 30.01.2017

Ok proszę:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[/url]


RE: Problem ze sterownikami - dolar444 - 30.01.2017

Podpowiem coś lecz nie wiem czy Tachion mnie nie zabije. Zaznaczę poczekaj na Tachiona, lub po tym jak co podpowiem jak wykonasz wykonaj raz jeszcze logi.

Ogólnie w Logach widać ze w Menadżerze urządzeń są wadliwe urządzenia:

Cytat:Name: Karta tunelowania Teredo firmy Microsoft
Description: Karta tunelowania Teredo firmy Microsoft
Class Guid: {4d36e972-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer:
Service: tunnel
Problem: : This device is not working properly because Windows cannot load the drivers required for this device. (Code 31)
Resolution: Update the driver

Name: Synaptics PS/2 Port TouchPad
Description: Synaptics PS/2 Port TouchPad
Class Guid: {4d36e96f-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Synaptics
Service: i8042prt
Problem: : This device cannot start. (Code10)
Resolution: Device failed to start. Click "Update Driver" to update the drivers for this device.
On the "General Properties" tab of the device, click "Troubleshoot" to start the troubleshooting wizard.

Name:
Description:
Class Guid:
Manufacturer:
Service:
Problem: : The drivers for this device are not installed. (Code 28)
Resolution: To install the drivers for this device, click "Update Driver", which starts the Hardware Update wizard.

Nie wiem czy przedtem odinstalowywałeś stare stery i potem instalowałeś czyste. Jak nie spróbuj odinstalować wszystkie sterowniki dokładniej mówiąc do klawiatury bo kod wskazuje ze nie można jej w menadżerze urządzeń uruchomić, tak samo odinstaluj stery odnośnie sieci, i zainstaluj od nowa.
Jeżeli to wykonałeś, i ma się powtarzać, to w takim razie poczekaj już na Tachiona, a Ja Przepraszam że się wtrącam w tym dziale.


RE: Problem ze sterownikami - zeno06 - 30.01.2017

Może zanim zaczniesz grzebać w sterownikach sprawdź je narzędziem z tej strony. Połącz się z netem po kablu i wykonaj pełny test.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Cała twoja fabryczna konfiguracja sprzętowa ze stockowymi programami i systemem zapisana jest na serwerach Della. Masz do niej dostęp po wpisaniu service tagu. Narzędzia Della dobrze wychwytują błędy jeśli chodzi o konfigurację sprzętu. A jest ich kilka - u siebie mam Dell System Detect czy Dell Support Assist. Dawno temu coś nimi sprawdzałem, kiedy nawalała mi kart wi-fi a gość od serwisu Della na linii tel. od razu miał u siebie na kompie wyniki. 
Poza tym sprawdź może jeszcze tym narzędziem o jakie błędy chodzi u Ciebie z WMI:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]