Oszustwo na "przerwę techniczną serwisu" - Wersja do druku +- SafeGroup (https://safegroup.pl) +-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html) +--- Dział: Inne (https://safegroup.pl/forum-15.html) +--- Wątek: Oszustwo na "przerwę techniczną serwisu" (/thread-11437.html) |
Oszustwo na "przerwę techniczną serwisu" - ichito - 29.04.2018 Groźne, bo skutkujące potencjalnym wyczyszczeniem konta w banku, oszustwo zostało opisane na Z3S - opisany jest przykład sklepu z klockami Lego - mojeklocki.com - ale możliwe, że mechanizm może zostać wykorzystany w innych serwisach online. Cytat:Cały proces zakupu wygląda normalnie. Ciekawie robi się dopiero przy płatności. Dowiadujemy się tam, że trwa przerwa techniczna a „moduł płatności będzie włączony do 10h”. Nie dostajemy więc ani możliwości zapłacenia szybkim przelewem, ani kartą, ani nawet zwykłym przelewem. Jak zatem zarabiają przestępcy? Odpowiedź pojawia się po pewnym czasie w naszym telefonie – w formie SMSa od złodziei. Źródło [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] RE: Oszustwo na "przerwę techniczną serwisu" - Quassar - 29.04.2018 Pewnie dla tego że urządzenia mobilne są gorzej lub też w ogóle nie zabezpieczone, myślę że z takim słabym phisingiem każdy AV by sobie poradził stąd też ten myk. |