SafeGroup
Odzyskanie konta - Wersja do druku

+- SafeGroup (https://safegroup.pl)
+-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html)
+--- Dział: Inne (https://safegroup.pl/forum-15.html)
+--- Wątek: Odzyskanie konta (/thread-12448.html)



Odzyskanie konta - Adrian1135 - 15.03.2022

Koledzy HELP Sad

Zapomniałem hasło do gmaila - numer telefonu był wklepany i mimo wszystko nie mogę odzyskać konta

Wykonałem następujące kroki :

1 etap: https://zapodaj.net/d90340661880f.png.html - kod wklepany
2 etap https://zapodaj.net/0e6010e75d473.png.html - i tu już nic nie zrobię ...

Inne opcję prowadzą do alertu: nie byliśmy wstanie potwierdzić .....


Co można innego zrobić ?


RE: Odzyskanie konta - Mikołaj - 19.03.2022

Nie otrzymujesz kodu SMS na wcześniej podany numer telefonu?


RE: Odzyskanie konta - Quassar - 20.03.2022

Możesz próbować odzyskać konto na 2 emaila jak masz przypisany albo kod na telefon jak wyżej Mikołaj odpisał

W ostateczności spróbować sie jakoś ręcznie skontaktować z działem suport od google i powiedzieć im o zaistniałej sytuacji jak masz stałe ip to możesz sie podać aby sprawdzili i sparowali twoje obecne IP ze starymi na email w logach logowań ,
aby potwierdzić że ty to ty.


RE: Odzyskanie konta - Adrian1135 - 21.03.2022

(19.03.2022, 22:44)Mikołaj napisał(a): Nie otrzymujesz kodu SMS na wcześniej podany numer telefonu?

Dostałem wklepałem - kolejny etap wysłaliśmy na email: [email protected] (przykładowy) 6 cyfowy kod wpisz go poniżej. Problem jest taki że ja chce odzyskać konto [email protected] więc nie mam możliwości zalogowania się i wpisania 6 cyfrowego kodu.

Inne opcje prowadzą - nie byliśmy wstanie udowodnić że to Twoje konto


RE: Odzyskanie konta - Mikołaj - 21.03.2022

W kolejnym etapie podajesz drugi adres e-mail powiązany jako zapasowy.
Tutaj wszystko jest wytłumaczone.


RE: Odzyskanie konta - bluszcz - 21.03.2022

(20.03.2022, 08:14)Quassar napisał(a): Możesz próbować odzyskać konto na 2 emaila jak masz przypisany albo kod na telefon jak wyżej Mikołaj odpisał

W ostateczności spróbować sie jakoś ręcznie skontaktować z działem suport od google i powiedzieć im o zaistniałej sytuacji jak masz stałe ip to możesz sie podać aby sprawdzili i sparowali twoje obecne IP ze starymi na email w logach logowań ,
aby potwierdzić że ty to ty.

Gmail to darmowa usługa z ogromną ilością użytkowników. Liczba kont idzie w miliardy. Odzyskiwanie itp to głównie automaty. Można próbować, ale może być tak że zwykły Kowalski nie dobije się do pracownika (człowieka).

Oczywiście płatny Google dla firm to inna para kaloszy.

(21.03.2022, 13:12)Mikołaj napisał(a): W kolejnym etapie podajesz drugi adres e-mail powiązany jako zapasowy.
Tutaj wszystko jest wytłumaczone.
Niestety można nie mieć dodanego dodatkowego adresu e-mail.... Nie wiem czy mogło przejść wcześniej wpisanie jako zapasowy tego samego, który chce się zabezpieczyć (nie ma to sensu ale może nie weryfikowali).

Generalnie Google twardo idzie w 2FA. Do odzyskiwania nie wystarczy zatem już tylko 1 składnik (sms na numer telefonu).