SafeGroup
Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - Wersja do druku

+- SafeGroup (https://safegroup.pl)
+-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html)
+--- Dział: Monitorowanie systemu (https://safegroup.pl/forum-12.html)
+--- Wątek: Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? (/thread-4155.html)



Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - e5200OC - 31.01.2012

Witam, pytanie zadałem na oficjalnym forum Comodo dwa dni temu, cisza, wygląda jak opuszczone. Może tutaj ktoś się wypowie?

" Jestem nowym użytkownikiem Comodo. Skonfigurowany wg tematu: ''Optymalna konfiguracja Comodo Internet Security Premium."
Zauważyłem że plik "c:\windows\explorer.exe" jest limitowany, nierozpoznany. Czemu tak? Czasami wyskakuje okienko z alertem czy zezwolić mu na coś, daje raz tak, raz tak. Nic się nie zmienia.
Dodatkowo w KillSwitch proces ten jest podświetlony na szaro a ocena "FLS.Unknow".
"

Zmieniło się tyle że już nie wyskakuje alert z pytaniem o pozwolenie.

System oryginalny XP, jakiś czas temu miałem problemy i chyba skopiowałem plik explorer.exe z CD systemu. Po czym zrobiłem przywracanie systemu bo to nie rozwiązało moich kłopotów. Nie wiem czy to coś ma do rzeczy ale lepiej wspomnieć.
System jest czysty.


Re: Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - bardok206 - 31.01.2012

Po prostuwykrył zmodyfikowanyexp.exe i tyle. Spróbuj sfc /scannow. Jak nie wiesz (dokładnie jak to zrobić) jak to wujek google pomoże.


Re: Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - e5200OC - 31.01.2012

Dzięki, pomogło.