Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - Wersja do druku +- SafeGroup (https://safegroup.pl) +-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html) +--- Dział: Monitorowanie systemu (https://safegroup.pl/forum-12.html) +--- Wątek: Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? (/thread-4155.html) |
Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - e5200OC - 31.01.2012 Witam, pytanie zadałem na oficjalnym forum Comodo dwa dni temu, cisza, wygląda jak opuszczone. Może tutaj ktoś się wypowie? " Jestem nowym użytkownikiem Comodo. Skonfigurowany wg tematu: ''Optymalna konfiguracja Comodo Internet Security Premium." Zauważyłem że plik "c:\windows\explorer.exe" jest limitowany, nierozpoznany. Czemu tak? Czasami wyskakuje okienko z alertem czy zezwolić mu na coś, daje raz tak, raz tak. Nic się nie zmienia. Dodatkowo w KillSwitch proces ten jest podświetlony na szaro a ocena "FLS.Unknow". " Zmieniło się tyle że już nie wyskakuje alert z pytaniem o pozwolenie. System oryginalny XP, jakiś czas temu miałem problemy i chyba skopiowałem plik explorer.exe z CD systemu. Po czym zrobiłem przywracanie systemu bo to nie rozwiązało moich kłopotów. Nie wiem czy to coś ma do rzeczy ale lepiej wspomnieć. System jest czysty. Re: Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - bardok206 - 31.01.2012 Po prostuwykrył zmodyfikowanyexp.exe i tyle. Spróbuj sfc /scannow. Jak nie wiesz (dokładnie jak to zrobić) jak to wujek google pomoże. Re: Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - e5200OC - 31.01.2012 Dzięki, pomogło. |