Przedłużenie umowy w Orange (telefon) - Wersja do druku +- SafeGroup (https://safegroup.pl) +-- Dział: Forum ogólne (https://safegroup.pl/forum-6.html) +--- Dział: Pogaduchy (https://safegroup.pl/forum-4.html) +--- Wątek: Przedłużenie umowy w Orange (telefon) (/thread-4228.html) |
Przedłużenie umowy w Orange (telefon) - damian.z - 13.02.2012 Witam ! Mam problem, ponieważ według informacji znalezionych na necie umowę można przedłużyć 120 dni przed zakończeniem, ale tylko na stronie Orange. Moja oferta to Orange Free na kartę (często korzystam z Internetu w telefonie). Zalogowałem się w serwisie -> oferta dla ciebie -> przedłużanie umowy -> chwilka czekania i kicha Cytat: Przepraszamy, ale nie możesz przedłużyć oferty, skontaktuj się z konsultantem na numer 500 ... Właśnie dzisiaj mija 120 dzień do zakończenia umowy (początek czerwca) Nie chcę dzwonić na ich infolinię, bo tylko pieniądze stracę, a i tak nic nie zdziałam. Czy można przedłużyć ofertę w salonie ? Jeśli tak, to od jakiego czasu ? Jeśli ktoś ma jakieś rady lub sam przedłużał u nich umowę to pomóżcie. Re: Przedłużenie umowy w Orange (telefon) - PascalHP - 13.02.2012 Czas w salonie Orange jest skrócony, prawdopodobnie 90 dni przed zakończeniem umowy. Re: Przedłużenie umowy w Orange (telefon) - damian.z - 13.02.2012 OK. Dzięki za zainteresowanie A jak to jest z tym ich serwisem, wiesz może dlaczego pojawia mi się taki komunikat ? Przecież ofertę na kartę też powinno się dać przedłużyć. Dokładniej to Zetafon, ale zapłaciłem za niego od razu w salonie 70 zł :/ Re: Przedłużenie umowy w Orange (telefon) - PascalHP - 13.02.2012 Nie wiem jak jest z ofertami na "niby kartę", musiałbyś się udać do najbliższego salonu Orange lub TP bądź skontaktować się z konsultantem za pomocą serwisu telefonicznego dostępnego w Orange pod numerem *100, koszt połączenia to jednorazowo 1,23 PLN. |