SafeGroup
Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach - Wersja do druku

+- SafeGroup (https://safegroup.pl)
+-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html)
+--- Dział: Dobór zestawu zabezpieczającego (https://safegroup.pl/forum-19.html)
+--- Wątek: Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach (/thread-5713.html)

Strony: 1 2


Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach - Barti18 - 13.10.2012

Mój system operacyjny Win7 x64,aktualnie używam antywirusa eset ale jakoś nie mam do niego zaufaniaSad.Mam jeszcze zaistalowany skaner na żadanie Malwarebytes.Moje pytanie jest takie co mógbym jeszcze dodać lub zmienić z góry powiem że jestem totalnym laikiem i się nie zbyt znam Wall


Re: Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach - KaMiL - 13.10.2012

Dodaj Kingsoft Antivirus 2012 Smile Miałem takie połączenie i bardzo fajnie się sprawowało.


Re: Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach - Barti18 - 13.10.2012

a czy ten AV nie bedzię kolidował z esetem?a pozatym mam chyba za slaby internet do chmurySadi wowal bym jakiś soft co używa sygnatur oczywiście z darmowych


Re: Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach - Withers - 13.10.2012

...


Re: Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach - Barti18 - 13.10.2012

Withers napisał(a):Do chmury nie trzeba specjalnie szybkiego internetu, takze mozesz spokojnie instalowac.


a te dwa programy nie będą z soba kolidować?jak już wspomniałem nic się nie znam na tym co do skonfigurowania tego


Re: Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach - Withers - 13.10.2012

...


Re: Proszę mi Doradzić co zmienić w moich zabezpieczeniach - Miquell - 13.10.2012

Moje propozycje (zakładam, że chcesz zostawić Eset''a):
1. ESET + KINGSOFT (lżejsza wersja, bez silnika Aviry) + MBAM (na żądanie)
2. ESET + MBAM PRO (w trybie real-time)
Jeśli w grę wchodzi zamiana Eset''a na inny soft, to możliwości konfiguracyjnych jest dużo Wink