OTL Pomoc - Wersja do druku +- SafeGroup (https://safegroup.pl) +-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html) +--- Dział: Pomoc po zainfekowaniu (https://safegroup.pl/forum-5.html) +--- Wątek: OTL Pomoc (/thread-7582.html) |
OTL Pomoc - zuruxoxo - 15.11.2013 Witam. Używałam wielu programów antywirusowych i żaden nie wykrywał wirusa. Komputer od jakiegoś czasu zawiesza się, ekran zanika, przeglądarki się zawieszają, mam szybki internet a filmy się długo na przeglądarkach ładują, pare dni temu próbowałam zainstalować program ,zainstalował sie do pewnego momentu i przerwała sie instalacja,było tak z większością programów. Mam program YAC I Avast Internet Security Zrobiłam scan OTL i nie wiem dalej co zrobić,proszę o pomoc. OTL : [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] i extras.[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Re: OTL Pomoc - tachion - 15.11.2013 Najpierw odinstaluj: VDownloader Toolbar IncrediMail MediaBar 2 Toolbar "iSafe" = YAC Search Assistant WebSearch 1.74 AppsHat Mobile Apps WinPcap [jeśli nie używasz snifera pakietów to go odinstaluj] Następnie podaj mi logi jeszcze z FRST |