SafeGroup
Problem ze smartwatchem - Wersja do druku

+- SafeGroup (https://safegroup.pl)
+-- Dział: Forum ogólne (https://safegroup.pl/forum-6.html)
+--- Dział: Sprzęt (https://safegroup.pl/forum-21.html)
+--- Wątek: Problem ze smartwatchem (/thread-9579.html)



Problem ze smartwatchem - Bizmunt - 07.08.2015

Witam

Posiadam SmartWatch MyKronoz ZeClock. I problem tkwi w tym, że w momencie gdy ktoś do mnie dzwoni i odbiorę telefon głos rozmówcy przekierowywany jest na głośnik zegarka. Muszę albo przed odebraniem wyłączyć bluetooth albo odebrać i przekierować na słuchawkę telefonu co jest dosyć uciążliwe. W aplikacji od tego zegarka nie ma żadnej opcji która mogłaby to zmienić, wyciszenie go też nic nie daje, w opcjach telefonu też szukałem i nic nie znalazłem.

Moje pytanie. Czy jest jakaś opcja w telefonie, jakaś aplikacja, która mogłaby rozwiązać mój problem? Posiadam telefon sony xperia z1 compact


RE: Problem ze smartwatchem - Tibu 11 - 07.08.2015

Zawsze możesz przywrócić ustawienia domyślne w smartfonie lub luknij w ,,profile,,