07.09.2018, 14:11
Windows Update nie pobiera łatek.
|
Podstawowe wparcie dla "siódemki" skończyło się już 3 lata temu i teraz tylko najważniejsze łatki i poprawki bezpieczeństwa wydają...może to być przyczyną. Tu masz info
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Tu masz jeszcze wątek z BP, gdzie wrzuca się linki do ręcznych poprawek[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Czasem korzystam z tego źródła dla swojej Visty
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
07.09.2018, 19:45
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Tyle moje ostatnie przygody. Ale, dobrze rozumiem, W OGÓLE nie pobiera nic?
Człowiek, któremu zazdroszczą najlepszych pomysłów na sygnatury...
07.09.2018, 20:56
Może instaluj łaty ręcznie?
Uruchom ten skrypt jako administrator, i wykonaj wszystkie działania.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Zawsze też pozostaje wsusoffline.
07.09.2018, 21:49
Jutro to sprawdzę i dam znać.
08.09.2018, 06:35
Spróbuj zaaktualizować go przy pomocy innego neta / defragmentuj twardy dysk programem od Microsoftu - uruchom go ponownie i zapuść aktualizacje , o ile system masz legalny.
Moja propozycja (nie wiem czy trzeba mieć SP1 przed tym)
1. Wejdź na [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] 2. wyszukaj KB43439003. pobierz odpowiednią wersję dla swojego systemu 4. zainstaluj
08.09.2018, 13:22
(07.09.2018, 21:28)tachion napisał(a): Skrypt nie pomógł ale ten program tak. Można go używać regularnie? Pozostałe porady sprawdzę przy następnej okazji.
09.09.2018, 11:06
Nie widzę problemu żeby tego nie używać. Rozumiem że po manualnej aktualizacji dalej jest problem ?
Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść: Kod: Reg: reg query HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\BITS Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go. Na partycji C:\\log.txt powstał log, przedstaw też go do wglądu.
09.09.2018, 12:46
09.09.2018, 13:41
Hmm
Jakoś nie widzę tu specjalnie problemu z usługami, repozytorium też jest spójne. Jeśli możesz to odinstaluj całkowicie CISa, użyj po odinstalowaniu dedykowanego narzędzia do usunięcia po nim ewentualnych pozostałości [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] W usługach wyłącz Windows Update Otwórz C:\Windows\SoftwareDistribution i usuń całą zawartość tam. w usługach ponownie włącz Windows Update Popierz dodatkowo ten program [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] i przerejestruj nim biblioteki.do notatnika wklej: RemoveProxy: CMD: netsh advfirewall reset CMD: netsh int ipv4 reset all CMD: netsh int ipv6 reset all EmptyTemp: Wykonaj to za pomocą FRST Napisz czy są jakieś rezultaty.
09.09.2018, 15:58
Bez zmian.
Nie usuwałem Comodo bo na "świeżym" gołym systemie ten problem również się pojawia. Przeskanowałem też PC Kaspersky Rescuse Disc i jest czysto. [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
09.09.2018, 21:05
(09.09.2018, 15:58)Blade napisał(a): Próbowałeś się łączyć przez inną sieć? Brzmi w tym momencie jakby coś złego się dział o w tym miejscu, i blokowało ci połączenia z WU...
Człowiek, któremu zazdroszczą najlepszych pomysłów na sygnatury...
09.09.2018, 21:55
Dzięki za informacje i mnie się przydało
10.09.2018, 10:24
Nie mam internetu mobilnego aby to sprawdzić lecz będę miał to na uwadze.
Chociaż mój dostawca internetu twierdzi że to nie problem z siecią. Dzięki za pomoc
10.09.2018, 17:37
10.09.2018, 17:38
Z MS i starszymi wersjami już tak jest - niby wszystko działa, ale czasem trzeba łapać prawą ręką za lewe ucho.
(10.09.2018, 17:38)wredniak napisał(a): Myślałem że MS już mnie niczym nie zaskoczy a jednak. Ostatnio musiałem wymienić dyski w komputerze może z tym nie mógł sobie poradzić. Mam nadzieję że ten temat kiedyś się komuś przyda. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości