08.03.2010, 12:51
Dziękuję Lunaticu.
Norton Internet Security 2015 + GeSWall Pro
VIPRE Internet Security
|
08.03.2010, 13:50
martini napisał(a):A może spróbujcie zmienić strefę czasową na USA w waszych komputerach.. Podobny problem miałem kiedyś z innym softem i aktualizacje działały ale z opóźnieniem.. może i tu występuje podobny problem.. Bardzo możliwe.
08.03.2010, 15:43
lunaticdreams napisał(a):Tutaj meir się wysyła No i kiszka...wysłałem z trzech różnych maili...i dziady nie odpisały
Norton Internet Security 2015 + GeSWall Pro
08.03.2010, 15:58
Potwierdzenie dostałeś?
08.03.2010, 16:04
u mnie jak wysyłałem pliki do vipre to bardzo szybko odpowiadali
WIN11
Ventura
08.03.2010, 16:07
Meir, Sunbelt Software ma siedzibę w Tampie, na Florydzie.Tam jest teraz 10 rano.Wyluzuj trochę, odpiszą , jak się obudzą
To porządna firma, support mają rdzennie amerykański(też na Florydzie). Nie to co inne "szanowane" firmy, w Indiach czy Bangladeszu
NIS 2011, DefenseWall Personal Firewall 3
08.03.2010, 16:08
Ogólnie Vipre coś u mnie szaleje. Moduł od reklam blokuje na przyklad nonsensopedię i rzadko kiedy jakąś prawdziwą reklamę.
08.03.2010, 16:09
u mnie ładnie reklamy blokuje.Najwyżej go wyłącz
08.03.2010, 16:31
lunaticdreams napisał(a):Potwierdzenie dostałeś? Dostałem na każdego z 3 maili takie potwierdzenie: "This is an automatic email confirming your request to be contacted by Sunbelt Software. The information you submitted has been sent to the Privacy department. They will be contacting you shortly! Thank you, Sunbelt Software
Norton Internet Security 2015 + GeSWall Pro
08.03.2010, 16:40
Jeśli otrzymałeś potwierdzałkę to czekaj spokojnie na odpowiedz.........
W moim przypadku Treść meila do nich brzmiała tak Hi,can you blalalalalalalalalalalalalalalala................ oczywiście podałem im serial który chcę zresetować.
09.03.2010, 17:50
I jak tam wasze aktualizacje?Dalej Problematish?
09.03.2010, 17:51
Dzisiaj chyba sam się zaktualizował (?).
09.03.2010, 17:54
ja tam nie mam z aktualizacjami problemów.Programik naprawdę dobry
09.03.2010, 18:15
mi sam co jakiś czas się aktualizuje i wszystko jest ok.
09.03.2010, 18:23
krzysiekx napisał(a):mi sam co jakiś czas się aktualizuje i wszystko jest ok. U mnie też bez problemów
10.03.2010, 06:35
Ja chyba sprobuje na samym AV i do tego cały pakiet Comodo bez ich AV
ps I jakMeir przysłali ci ten nowy klucz w końcu?
10.03.2010, 18:14
A ja sobie dodałem do Vipre DefenseWalla i wszystko działa jak należy. Z czystego lenistwa nie chciało mi się istalować DW, lecz ostatnio prawie złapałem rogue i brakowało mi testowania - wolę nie ryzykować robiąc to bez DW, a nóż widelec coś się stanie i klops.
10.03.2010, 18:22
ja mam dw i vipre av
EDIT: "No, I mean a license for VIPRE would work for any version of VIPRE aside from VIPRE Premium which is considered a different product because it also includes the firewall. A license for SPF would work for any version of SPF. Basically, a license for a product would work for any version of that product. A license for one product would not work in other products." Według tego co napisał Nick Klucz z VipreAV powinien działać z Vipre Premium i na odwrót bez żadnego resetowania...............może tyczy się to"normalnych"licencji a nie Twitterowych......... Dozamet1 sprawdz na forum bo ci odpisali Meir sprawdz pocztę i PW
11.03.2010, 00:03
Dozamet1 napisał(a):Ja chyba sprobuje na samym AV i do tego cały pakiet Comodo bez ich AV Przysłali...ale przy wydatnej pomocy Pana Lunatica
Norton Internet Security 2015 + GeSWall Pro
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|