19.10.2014, 17:19
Panowie jeżeli wyłączę w zaporze Bitdefender skanuj SSL bedzie to bezpieczne bo jak mam włączone nie moge wejść na stronę forum safegroup ?
BitDefender Internet Security
|
19.10.2014, 17:19
Panowie jeżeli wyłączę w zaporze Bitdefender skanuj SSL bedzie to bezpieczne bo jak mam włączone nie moge wejść na stronę forum safegroup ?
19.10.2014, 18:53
Tak, wtedy będą lecieć normalne certyfikaty, a nie ten od nich. Od początku pisałem Ci, że problem leży po Twojej, a nie naszej stronie.
19.10.2014, 19:12
Miałem podobny problem jak "jacabad" ale problem dotyczył tylko Opery.
Na innych przegladarkach wszystko chodziło ok.
19.10.2014, 19:13
Opera 12.x to trup, na to nic nie poradzimy niestety.
19.10.2014, 20:38
A ja nie chciałem wierzyć że to coś u mnie człowiek całe życie sie uczy ale zawsze jest satysfakcja i duma jak sie rozwiąże problem , dzieki lukasamd twoja sugestia spowodowała że zacząłem szukać tego problemu i znalazłem .
19.10.2014, 21:17
W ogóle to rozwiązanie, które jest w BitDefenderze czy becie nowego Avasta jest mocno do bani.
Czemu? Wyłącz, wejdź na stronę logowania banku.. masz zielony pasek z info, dla kogo jest certyfikat. Włączamy ochronę HTTPS i co? Mamy zieloną... kłódkę. Bo antywirus zmienia certyfikat. Szyfrowanie jest, ale nie możemy sprawdzić, dla kogo dokładnie ten certyfikat, bo już nie jest na tak wysokim poziomie jak domyślnie. Coś za coś... ale tutaj raczej za mocno.
21.10.2014, 08:55
Panowie , może ktoś podpowie, co w ustawieniach Bitdefender IS 2015 powoduje nieotwieranie strony waszego forum ? Zmiana ustawień oraz włącznie i wyłączanie samego firewall niczego nie zmienia. W chromowatych przeglądarkach typu Aviator , Comodo(Chromium Secure) blokuje wasze forum . Czy to wina ustawień przegląrki czy antywira, co może być powodem?
Problem: Kod błędu: ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH. Z góry dzięki za ewntualną pomoc
21.10.2014, 09:01
zmij napisał(a):Panowie , może ktoś podpowie, co w ustawieniach Bitdefender IS 2015 powoduje nieotwieranie strony waszego forum ? Zmiana ustawień oraz włącznie i wyłączanie samego firewall niczego nie zmienia. W chromowatych przeglądarkach typu Aviator , Comodo(Chromium Secure) blokuje wasze forum . Czy to wina ustawień przegląrki czy antywira, co może być powodem? Witam, Sprawdź czy w Bitdefender IS 2015 jest włączona opcja skanowania SSL, wyłącz, restart systemu i spróbuj ponownie. Pozdrawiam Jacenty
22.10.2014, 07:39
Niestety , wyłączanie skanowania ssl już sprawdzałem . To coś innego.
Napisałem do Nich, uprzejmie poprosili poczekać . Zajmą się tym . To czekam
22.10.2014, 07:48
A jak wyłączysz całkowicie Bitdefender to da się wejść? Może masz jakiś program do blokowania reklam zainstalowany? One też czasami sprawiają problemy.
22.10.2014, 20:08
miałem dokładnie takie same objawy, ale po wyłączeniu skanowania ssl wszystko ruszyło...
23.10.2014, 07:35
Wyłączanie skanowania ssl nie pomaga .
A w kwestii rozwiązania problemu dostałem odpowiedź z supportu Bitdefendera: Cytat:Dear Piotr, Trochę to dziwne bo wyłączenie Intrusion Detections pozbawia oprogramowanie częsci funkcjonalności Ostatecznie jednak to też nie rozwiązuje problemu !
25.10.2014, 22:25
Czy ten problem z tym paskiem został już rozwiązany? Czy dotyczy każdego czy tylko rzemkomo tych właścicieli Asus?
25.10.2014, 22:33
ja posiadam bitka total security i żeby na tą stronę wejść to muszę jakimś programem zmienić swój nr IP , bo inaczej lipa. Mój laptop to Compaq
26.10.2014, 00:47
Geniusz napisał(a):ja posiadam bitka total security i żeby na tą stronę wejść to muszę jakimś programem zmienić swój nr IP , bo inaczej lipa. Mój laptop to Compaq Witam, czesc odpowiedzi jaka otrzymal uzytkownik zmij jest prawidlowa. Sprawdz czy skanowane SSL jest wylaczone i ustaw Firewall wedlug ponizszej instrukcji : dla Bitdfender 2015 [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] zrob restart i spruboj ponownie wejsc na strone portalu, jezeli nie bedzie dzialac, sprawdz ustawienia przegladarki, ponow wejscie na strone portalu poprzez IE i napisz jak to wyglada. Pozdrawiam Jacenty
26.10.2014, 08:32
Dzięki Jacenty za info , ale wszystkie sposoby naprawy zawiodły. Rady z supportu Bitdefender też nie. Zmiany IP i tym podobne też nie.
Wniosek jeden , wszystkie przeglądarki oparte na chromium są blokowane, natomiast lisicowate i np. Qupzilla otwierają stronę forum bez problemu. Wniosek: albo zmienić program IS albo zaprzyjaźnić się z np. Pale Moon, do stronki forum.
26.10.2014, 08:51
zmij napisał(a):Dzięki Jacenty za info , ale wszystkie sposoby naprawy zawiodły. Rady z supportu Bitdefender też nie. Zmiany IP i tym podobne też nie. Witam, nie nazwal bym tego naprawa, nie naprawisz czegos co jest w Taki a nie inny sposob zbudowane, ani Bitdefender nie jest optymalnym pakietem, ani Chrome i jej deviranty nie sa optymalna przegladarka. Proponuje IE z dodatkami i zmiane zabezpieczenia. Na dzien dzisiejszy Bitdefender jest pakietem z najwieksza iloscia problemow , jednak co ciekawe programy oparte o silnik Bitdefender tych problemow nie maja. Czasami calkowite zmiany sa najlepszym rozwiazaniem i wyzwaniem na nowe. Pozdrawiam Jacenty
26.10.2014, 16:07
nic nie pomaga
Do zmij jak masz chrome to Pobierz więcej rozszerzeń : ZenMate , załącz go i bez problemu wejdzie safegroup.pl , inna opcją jest zmiana BIS
26.10.2014, 21:31
Zweryfikowałem to przed chwilą i w rzeczywistości jest tak że skaner ssl od Bitdefendera nie może zweryfikować naszego certyfikatu,z czego strona nie załaduje się na żadnej przeglądarce.
Wyłączenie scan SSL w pozycji Web protection musi pomóc. Co ciekawe przez Safepay można bez problemu przeglądać forum
27.10.2014, 09:24
Tak przez Safepay forum można przeglądać bez problemu. Wyłączenie skanowania ssl nie pomaga . Niby niewielka rzecz , lecz upierdliwa. W takim razie przewącham 360 TS, chyba będzie optymalny.
Dzięki wszystkim za porady |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|