01.11.2019, 10:36
Cytat:Po opublikowaniu przez „Newsweeka” śledztwa z farmy trolli prowadzonej przez firmę C@tNet, Rada Etyki Public Relations ogłosiła swoje stanowisko. „Nie ma miejsca na takie praktyki w profesjonalnej działalności public relations".
Dziennikarze „Newsweeka” ujawnili, że największa znana polska farma trolli była dotowana z państwowych pieniędzy i posiadała 170 fałszywych kont na Twitterze i Facebooku, które odpowiadały za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji. Działania firmy wpływały m.in. na kształtowanie medialnego wizerunku prezesa TVP i wspierały polityków obozu władzy w prowadzeniu kampanii wyborczej. Agencja w ramach swojej działalności atakowała także Jurka Owsiaka, WOŚP oraz zmarłego prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"