16.01.2014, 07:56
A ja zaczynam powoli gotować. Problem z moją skrzynką zgłoszony
Już jest z 36 godzin i oczywiście zerowa odpowiedź supportu.
Nie ukrywam że używam swojej poczty dość intensywnie - więc jest to dla mnie dość odczuwalne. Wrrrrrrrrrr
Pewnie bym tak bardzo nie żałował gdyby nie to że poczta bardzo mi się podobała- i integracja z usługami w8 (kalendarz/skydrive) była dla mnie bardzo istotna.
Cytat: Odomoc techniczna firmy Microsoft
We are writing to let you know that we have received your request for support and will reply within 24 hours.
If you don’t see a message from us within 24 hours, check to see if email from @css.one.microsoft.com is in your junk mail folder.You can check the status of your request on the Microsoft Support site.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Thank you,The Microsoft Support team
Już jest z 36 godzin i oczywiście zerowa odpowiedź supportu.
Nie ukrywam że używam swojej poczty dość intensywnie - więc jest to dla mnie dość odczuwalne. Wrrrrrrrrrr
Pewnie bym tak bardzo nie żałował gdyby nie to że poczta bardzo mi się podobała- i integracja z usługami w8 (kalendarz/skydrive) była dla mnie bardzo istotna.