Problem z Windows 7 po usunięciu wyników skanowania MBAM
#1
Po usunięciu rzekomo niegroźnych wpisów przez MBAM, coś poszemrało się z kontem użytkownika. Teraz to prawdopodobnie problem systemowy, a nie związany z infekcją, więc napiszę tutaj.

Po ponownym uruchomieniu komputera nie było możliwości zalogowania się na konto użytkownika:

Cytat:Logowanie usługi Usługa profilów użytkowników nie powiodło się. Nie można załadować profilu użytkownika.

Aktualnie komputer startuje tylko w trybie awaryjnym na profilu domyślnym z komunikatem:

Cytat:C:\windows\system32\config\systemprofile\Desktop odwołuje się do lokalizacji, która nie jest dostępna. Może ona znajdować się na dysku twardym tego komputera lub w sieci. Upewnij się, że dysk jest właściwie włożony i że masz połączenie z Internetem lub siecią, a następnie spróbuj ponownie. Jeśli nadal nie będzie można zlokalizować informacji, być może zostały one przeniesione w inne położenie.

Mógłbym nawet skorzystać z opcji przywracania systemu, ale... jak? Mimo tego, punkt przywracania został stworzony, to system komunikuje, że nie ma czego przywracać, bo punkt przywracania nie został wykonany. Co można zrobić jeszcze przed samym przywróceniem/reinstalacją systemu?

PS
To Samsung 5 Series bez napędu CD/DVD, więc w razie potrzeby rozumiem, że da się naprawić system z poziomy partycji recovery?

PS2
W międzyczasie prawdopodobnie instalowane były też ostatnie aktualizacje systemu, może to z tego powodu coś się wysypało...

EDIT: W opcjach naprawy systemu widnieje Choose a recovery tool. Operatin system: Windows 7 on (DSmile Local Disc, a system zdaje się jest zainstalowany na C:...
SpyShelter Firewall
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Problem z Windows 7 po usunięciu wyników skanowania MBAM - przez nikita - 11.06.2014, 18:28

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości