Proszę o sprawdzenie logów
#3
Wszystko zostało zrobione nie wiem czemu ale norton program frst64 rozpoznaje jako wirusa, ale to pewnie błąd i dodałem do wyjątków bo już z początku to też miałem jak robiłem logi. Przeglądarka też tak jakby się zresetowała po tym fixie bo historia znowu jest czysta.


Oto raport z tego działania (nie wiem czy powinien, ale komputer po fix się uruchomił ponownie).
Fixlog:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Aktualizacja KB3022345 została usunięta rozumiem żeby jej już nie instalować?
Windows 10 Home  64Bit | Firefox (uBlock) | Bitdefender

SYSTEM|PRZEGLĄDARKA|BEZPIECZEŃSTWO
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Proszę o sprawdzenie logów - przez ollek22 - 09.05.2015, 10:13
RE: Proszę o sprawdzenie logów - przez tachion - 09.05.2015, 18:11
RE: Proszę o sprawdzenie logów - przez ollek22 - 10.05.2015, 12:45
RE: Proszę o sprawdzenie logów - przez tachion - 10.05.2015, 19:28
RE: Proszę o sprawdzenie logów - przez ollek22 - 11.05.2015, 11:57
RE: Proszę o sprawdzenie logów - przez tachion - 13.05.2015, 22:14
RE: Proszę o sprawdzenie logów - przez ollek22 - 15.05.2015, 15:17

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości