(26.08.2017, 16:23)Mikołaj napisał(a):[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Witajcie,
Decyzja jest podyktowana między zwiększoną ilością nakładu czasu na wsparcie zapory, przez co nie deweloperzy nie mogą skupić się bardziej na samym produkcie oraz funkcjach EAM. Przez to, deweloperzy zamiast skupiać się na błędach zgłaszanych przez użytkowników, muszą dodatkowo poświęcać czas na "łatanie"zapory, a to summa summarum ma wpływ zarówno na sam produkt EAM oraz EIS.
Warto pamiętać o tym, że każdy router już posiada wbudowaną zaporę, a jeśli dojdzie już do ataku na nasz router, to zapora sieciowa za wiele tutaj już nie pomoże.
To niech deweloperzy zwiększą liczbę pracowników a nie kastrują jeden z lepszych IS .Tym sposobem z mojej perspektywy wiecej nie kupię ich produktu a na dzień dzisiejszy tak jak pisałem wcześniej mająćc jeszcze 829 dni licenji zamierzam przejść do konkurencji .