Gry zawierające przemoc nie zmieniły zachowania osób przez 2 miesiące badania
#10
(19.03.2018, 10:04)ichito napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

bo nie wyobrażam sobie beznamiętnego grania...zero radości i zero żalu...nic.

To jest chyba podstawa rozrywki... Każdej Smile

(19.03.2018, 22:06)jan13 napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

A niby co miało wykazać to pseudo badanie , skoro grupa docelowa to dorośli i gra 30 minut?
Być może badanie sponsorowane i w świat miała pójść wiadomość granie to samo dobro.Zwłaszcza że jeśli się nie mylę p.Tramp obarczył producentów brutalnych gier winą za wzrost agresywnych zachowań.Że gry wyzwalają emocje to jest fajne! Nie fajne jest jeśli są brutalne i grane w nadmiarze i to powinno być obiektem badań.

Po pierwsze, minimum 30 minut, nie 30 minut. znacząca różnica.

Po drugie, nie pseudo badanie. Grupa badawcza i metodyka zostały precyzyjnie opisane. Co najwyżej kiepskie badanie Smile

Po trzecie, p. Trump sam nie podparł swoich wypowiedzi badaniami.

Po czwarte, obiektem badań powinno być 'czy jest fajne', a nie, że nie jest fajne. Na tym chyba opiera się metoda naukowa, że nie zakładamy wyników od początku Smile
Człowiek, któremu zazdroszczą najlepszych pomysłów na sygnatury...
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Gry zawierające przemoc nie zmieniły zachowania osób przez 2 miesiące badania - przez M'cin - 19.03.2018, 22:38

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości