06.07.2018, 20:44
Owszem Eset ma pewny system i automatyzację zgłoszeń - nie narzekałem.
Co do Arcabit nie neguj proszę mojej opinii ponieważ, gdy miałem problem dość upierdliwy nie dający się rozwiązać standardowymi poradami, dostałem wskazówki jak się go pozbyć, na maile odpowiedzi były szybkie, ale konieczna była pomoc na telefon. Szybko, profesjonalnie i nie szablonowo, a przede wszystkim skutecznie. (trochę wazelinki, ale taka prawda)
Co ważne słuchają klienta bo kilka moich uwag zostało wprowadzonych do regularnych wydań programu.
Co do Arcabit nie neguj proszę mojej opinii ponieważ, gdy miałem problem dość upierdliwy nie dający się rozwiązać standardowymi poradami, dostałem wskazówki jak się go pozbyć, na maile odpowiedzi były szybkie, ale konieczna była pomoc na telefon. Szybko, profesjonalnie i nie szablonowo, a przede wszystkim skutecznie. (trochę wazelinki, ale taka prawda)
Co ważne słuchają klienta bo kilka moich uwag zostało wprowadzonych do regularnych wydań programu.