28.12.2019, 08:34
(28.12.2019, 00:30)Sillo napisał(a):Nie. Wyślę zapytanie do Virgin na początku przyszłego tygodnia.[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Napisałem do obecnego operatora by powiadomił mnie na czas gdy : duplikat sim czy opuszczenie obecnego operatora.
Na nic się zda wymiana dowodu osobistego gdy peselu i tak nie wymienią rozumiem gdyby podawało się serie dowodu
(26.12.2019, 16:00)bluszcz napisał(a):[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Cytat:Virgin Mobile informuje, ze doszlo do nieuprawnionego dostepu do sytemow spolki i ujawnienia danych czesci klientow, w tym Pana/Pani imienia nazwiska, numeru PESEL lub numer dokumentu tozsamosci. Prosimy uwazac na proby wyludzenia danych. Podjelismy dzialania zabezpieczajace, wiecej informacji wkrotce.Do mnie żaden sms nie przyszedł od Virgin i na razie mam nadzieję, że miałem szczęście.
i co dostałeś ?