Jaki pakiet zabezpieczeń wybrać?
#1
Jestem informatykiem i dużo grzebie w komputerze, chodzę po różnego rodzaju stronach, korzystam z banku internetowego, gram, ogólnie rzecz biorąc komputera korzystam do wszystkiego. jak go zabezpieczyć? postanowiłem zrezygnować z nisa 2011, bo robi wszystko za moimi plecami a lubię wiedzieć co się dzieje i szukam alternatywy. myślę nad comodo is lub avastem 6. A może coś innego? Co polecacie ?
Odpowiedz
#2
Online Armor (będziesz wiedział co się dzieje), a do tego jakiś skaner MBAM Free, antywirus dowolny.
Odpowiedz
#3
Dlaczego akurat taki zestaw ? mbam na żądanie?
Odpowiedz
#4
Online Armor posiada bardzo dobry monitor systemu, a skoro chcesz wiedzieć co się dzieje w systemie to powinien być zadowolony.
Odpowiedz
#5
Mówimy o wersji free ? Będąc na forum specjalistycznym od spraw bezpieczeństwa liczyłem na konkretną propozycję av..
Odpowiedz
#6
Czy AV to wszystko? W dzisiejszych czasach to praktycznie nic.
Jeśli weźmiesz Comodo IS, to trafisz tam na Defense+, monitor systemu podobny do OA.
Odpowiedz
#7
Lepiej wybrać comodo is czy oa + av ?
Odpowiedz
#8
Myślę, że CIS będzie dobrym rozwiązaniem. On na pewno nie da używac komputera bez częstych komunikatów, pytających co chcesz zrobić.
Do tego darmowy AntiLogger-SpyShelter i Malwarebytes Anti Malware na żądanie i masz bardzo mocny zestaw.
Odpowiedz
#9
Nie zależy mi na zasypywaniu komunikatami, jednak chcę o części rzeczy decydować i chociaż widzieć co się dzieje. Zależy mi również na niskim poborze zasobów.
Odpowiedz
#10
No to zestaw, który podałem bedzie idealny Smile
Odpowiedz
#11
Może jakieś inne propozycje ?
Odpowiedz
#12
zainstaluj Immunet leciutki antywirus w chmurze i do tego darmowy SpyShelter
w sumie najlepiej samemu przetestować kilka programów i wybrać ten który Tobie odpowiada bo tak każdy będzie proponował ci coś innego
Odpowiedz
#13
Jeśli nie możesz się zdecydować to przetestuj programy.
CIS ma o wiele bogatsze białe listy, więc nie będzie Cię tak zasypywał komunikatami.