02.06.2009, 12:24
czullo napisał(a):Jednak to bylo chwilowe i spowodowane wylaczenia ochrony w Vuze, zamieszczam logi:
(...)
aha i jeszcze komunikat w vuze:
(...)
Napisalem do Ilyi w tej sprawie.
Rozwiazanie problemu:
Vuze miales zainstalowanego juz przed instalacja DefenseWall, ponadto kilka plikow, ktore sciagales, nie zostalo ''zakonczonych''. W momencie kiedy zainstalowales DW, Vuze zostalo uruchomione w trybie Niezaufanym bez mozliwosci modyfikowania tych plikow, ktorych sciagania nie zakonczyles przed instalacja DW.
Masz w tej sytuacji 2 wyjscia:
1. Uruchomisz Vuze w trybie Zaufanym i pozwolisz na ''dociagniecie'' tych plikow,
2. Znajdziesz na dysku pliki, ktorych sciaganie nie zostalo zakonczone i klikniesz na te pliki PPM > DefenseWall HIPS > "Może być modyfikowany również przez niezaufane". (zalecane)
Po tej czynnosci ponownie uruchomisz Vuze i sciaganie powinno przebiegac bez problemow.
Creer,
Member of the Alliance of Security Analysis Professionals
Member of the Alliance of Security Analysis Professionals