28.06.2009, 02:57
Zainstalowałem 30 - dniową wersję DefenseWalla i pojawił się od razu problem... Podczas rozruchu systemu (na ekranie powitalnym) wystąpił błąd aplikacji DefenseWall serv.exe podczas uruchamiania (dokładnej nazwy komunikatu nie pamiętam). Program się natomiast uruchamia normalnie i działa bez problemu. Zabieram się za testowanie Będę wdzięczny jeśli da się jakoś rozwiązać ten problem z monitem.
EDIT:
Jednak udało mi się zrobić screena (nie naciskałem ok i samo przeniosło do systemu). Screen w załączniku. Raz bez powodu zniknął mi z traya i z menadżera procesów.
EDIT 2:
Nie za bardzo na razie orientuje się w tym programie i spróbowałem ponownie zainstalować trojana, który wczoraj sprawił problem wszystkim antywirusom. Kliknąłem PPM -> Zmień status na niezaufany a następnie -> Uruchom jako niezaufany. Program się zainstalował i cały czas działa w tle... Jak mam go wywalić z systemu? Nacisnąłem dotychczas "Przerwij atak" co spowodowało jego zamknięcie a następnie w "Aplikacje niezaufane" usunąłem bezpowrotnie ścieżkę prowadzącą do tego trojana Crogram Files itd. Ale on nadal tam jest
EDIT:
Jednak udało mi się zrobić screena (nie naciskałem ok i samo przeniosło do systemu). Screen w załączniku. Raz bez powodu zniknął mi z traya i z menadżera procesów.
EDIT 2:
Nie za bardzo na razie orientuje się w tym programie i spróbowałem ponownie zainstalować trojana, który wczoraj sprawił problem wszystkim antywirusom. Kliknąłem PPM -> Zmień status na niezaufany a następnie -> Uruchom jako niezaufany. Program się zainstalował i cały czas działa w tle... Jak mam go wywalić z systemu? Nacisnąłem dotychczas "Przerwij atak" co spowodowało jego zamknięcie a następnie w "Aplikacje niezaufane" usunąłem bezpowrotnie ścieżkę prowadzącą do tego trojana Crogram Files itd. Ale on nadal tam jest