23.09.2012, 15:14
No niestety mam nadal problem z otrzymywaniem kodu. Dropbox twierdzi, że wina nie leży po ich stronie.Mam telefon w plus-ie. Napisałem do nich opisując dokładnie o co chodzi łącznie z opisaniem jak funkcjonuje ta weryfikacja dwuetapowa.W odpowiedzi jakaś kobieta odpisała mi żebym sprawdził ustawienia telefonu (w zgłoszeniu problemu napisałem, że sprawdzałem już na 2 telefonach). Kazała podać z jakiego numeru te sms-y są wysyłane oraz kiedy problem wystąpił mimo, że w zgłoszeniu podałem dokładnie te informacje. Kazała mi jeszcze podac jaki komunikat wyświetlany jest na telefonie wysyłającym tą wiadomość i jaki to model telefonu oraz spróbować wysłać wiadomość z innej karty sim.
Chyba wyślę zgłoszenie jeszcze raz. Może teraz trafi na kogoś kto się chociaż minimalnie zna i co najważniejsze umie czytać ze zrozumieniem to co się im stara przekazać.
Chyba wyślę zgłoszenie jeszcze raz. Może teraz trafi na kogoś kto się chociaż minimalnie zna i co najważniejsze umie czytać ze zrozumieniem to co się im stara przekazać.