20.11.2012, 03:46
lukasamd napisał(a):Nie ma tego, bo po co zwykły user miałby sobie tym w ogóle zawracać głowę? Jest dostępne na ich serwerach, jest bezpośrednio od nich dostępny soft, wiec czemu by nie? Uwalić telefon z ich użyciem to jest mistrzostwo i dowód na to, że się nie czyta poradników. Co do gwarancji, o ile się orientuje, np przy debrandingu operator może nie przyjąć, o ile w ogóle to sprawdzi.
Wszystko to jest fajne i OK dopóki telefon się nam nie zepsuje. Wtedy zamiast sprytu i wiedzy z poradników (nie wiadomo przez kogo napisanych) trzeba mieć podstawę prawną do domagania się naprawy gwarancyjnej. Jeśli warunki gwarancji zawierają klauzulę o nieuprawnionych zmianach oprogramowania, to mamy kłopot. Nie możne sobie tego lekce ważyć...
Podwójne dno polega na tym, że ukrywa trzecie i czwarte...