16.02.2013, 14:06
Nie rozumiem kwestii aktualizacji programów z Marketplace. Wchodząc w Marketplace na telefonie mam 5 programów do zaktualizowania (Muzyka, itp.). Podłączyłem telefon przez Zune do komputera, zalogowałem się na konto Live i Zune nie wykrywa żadnych aktualizacji. Mam rozumieć, że programy ze Sklepu mogę aktualizować tylko z poziomu telefonu?
System zaktualizowany do wersji 7.8. Strasznie opornie to szło... Chodzi nie tyle o sam proces aktualizowania, co o wymuszenie aktualizowania. Chyba 50 prób odłączania sieci podczas wyszukiwania aktualizacji w Zune. Nowe motywy kolorystyczne - jeeej!
Słabo ze Skypem... Aplikacja desktopowa umożliwia zalogowanie się za pomocą konta Microsoft Live, a aplikacja na telefon, która powinna tym bardziej to umożliwiać - nie umożliwia <!-- s--> <!-- s-->
W końcu można samemu - bez potrzeby instalowania dodatkowych programów do ciachania mp3 - wygodnie stworzyć dzwonek za pomocą aplikacji Twórca dzwonków .
System zaktualizowany do wersji 7.8. Strasznie opornie to szło... Chodzi nie tyle o sam proces aktualizowania, co o wymuszenie aktualizowania. Chyba 50 prób odłączania sieci podczas wyszukiwania aktualizacji w Zune. Nowe motywy kolorystyczne - jeeej!
Słabo ze Skypem... Aplikacja desktopowa umożliwia zalogowanie się za pomocą konta Microsoft Live, a aplikacja na telefon, która powinna tym bardziej to umożliwiać - nie umożliwia <!-- s--> <!-- s-->
W końcu można samemu - bez potrzeby instalowania dodatkowych programów do ciachania mp3 - wygodnie stworzyć dzwonek za pomocą aplikacji Twórca dzwonków .
SpyShelter Firewall