05.02.2013, 13:45
Komunikat z KL Polska:
Cytat: Informacja dla wszystkich z Was, którzy używają naszych produktów i od wczoraj mają problemy z częstym blokowaniem stron internetowych. Przede wszystkim upewnijcie się, że posiadacie zainstalowaną najnowszą wersję naszej aplikacji (najnowsze wersje znajdziecie na naszej stronie:[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
; jeżeli będziecie mieli problemy z pobraniem nowej wersji, wstrzymajcie na chwilę pracę modułu Ochrona WWW, i wtedy pobierzcie). Następnie wykonajcie poniższe kroki:
- w ustawieniach produktu Kaspersky Lab odszukajcie moduł Ochrona WWW i wstrzymajcie jego pracę;
- uruchomcie aktualizację (możecie w tym celu kliknąć prawym przyciskiem myszy ikonę K w prawym dolnym rogu ekranu i wybrać "Aktualizacja");
- po aktualizacji baz wznówcie działanie modułu Ochrona WWW i uruchomcie komputer ponownie.